9990

مرکز تماس  همراه اول به صورت شبانه روزی و ۷ روز هفته، از طریق ارتباط تلفنی، پست الکترونیکی، دورنگار و چت آنلاین پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان همراه اول می باشد.

  1. 1- پاسخگویی تلفنی (شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و ۰۹۱۲۹۹۹۰ برای تماس با تلفن ثابت):

این مرکز به منظور ارائه خدمات مطلوب آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات بوده و انواع خدمات ذیل توسط کارشناسان پاسخگو و یا از طریق سامانه تلفنی (IVR) ارائه می گردد:

  • ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات و صورتحساب به مشتریان
  • پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم
  • اعلام وضعیت سیمکارت و علت قطع تلفن همراه
  • اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیمکارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن
  • راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه
  • اعلام نشانی و شماره تلفن ادارات و مراکز ارائه خدمات (مراکز تلفن ثابت،دفاتر ارتباطی و ICT) تمام نقاط کشور
  • راهنمایی مشترکین درباره چگونگی استفاده از رومینگ بین الملل، کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های جاری
  • فروش انواع Device های اینترنت همراه
  • نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت
  • فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک
  • دریافت گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل
  • قطع و وصل پیامکهای انبوه تبلیغاتی

...

همچنین IVR دو زبانه (فارسی و انگلیسی) مرکز تماس همراه اول خدماتی به شرح ذیل را به مشترکین محترم ارائه می نماید:

  • خدمات مالی (دریافت و پرداخت قبض پایان دوره و میان دوره، انتقال شارژ، اطلاع از تعرفه ‏ها، تقسیط و ...)
  • دریافت اطلاعات، فعالسازی و غیرفعالسازی سرویسهای ویژه (اینترنت همراه، آوای انتظار، همراهان اول، پیامک تبلیغاتی، تماس بان و ...)
  • دریافت خدمات غیرحضوری (قطع و وصل خط، دریافت PIN و PUK، دریافت ریز مکالمات، تغییر کدپستی، تغییر رمز عبور)
  • اطلاع از اینترنت همراه (نوترینو)، خرید بسته‏ ها و اعلام مشکلات
  • شرکت در نظرسنجی و ارائه پیشنهادات و انتقادات
  • ثبت سیم کارت مفقودی
  • امکان شارژ TOP UP (مستقیم)
  • خروج از لیست سیاه (ویژه مشترکین اعتباری)

 ...

  1. 2-پست الکترونیکی:
  2. مشترکین محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات همراه اول به آدرس پست الکترونیکی (9990@mci.ir) ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

3-دورنگار

دورنگار مرکز تماس همراه اول به شماره  ۰۹۱۲۹۹۹۹۹۰۰ آماده دریافت نقطه نظرات مشتریان محترم می باشد.

  1. 4-چت آنلاین

  این خدمت برای مشترکین محترم که به سامانه "همراه من" به آدرس (my.mci.ir) مراجعه می نمایند در دسترس بوده و پاسخگوی سوالات خواهد بود.