سرویس نظرسنجی

یکی از نیازهای اساسی سازمان‌ها و برندها را می‌توان ثبت نظر دقیق مشتریان آن‌ها دانست. آگاهی از خصوصیات خریداران نهایی بهترین امکان مبارزه با رقبا را در اختیار مدیران قرار می‌دهد و آن‌ها را قادر می‌سازد تا با اطمینان بیشتر برای پیش گرفتن بر رقبا به اقداماتی دست بزنند.

مراحل اجرای نظرسنجی توسط یک سازمان

  • 1.سازمان با ثبت‌نام در سامانه و احراز هویت به یک پنل کاربری دسترسی پیدا می‌کند.
  • 2.سازمان درخواست کد اختصاصی نظرسنجی خود را ثبت می‌کند. در این درخواست تعداد سوالات و مدت زمان فعال بودن و همچنین تعداد شرکت‌کننده‌های مجاز برای شرکت در نظرسنجی مشخص می‌گردد.
  • 3.سازمان اقدام به شارژ سامانه به اندازه قیمت پکیج انتخابی می‌نماید و پکیج را خریداری می‌کند.
  • 4.پس از خرید پکیج وارد صفحه طراحی درختواره نظرسنجی می‌گردد و نظرسنجی خود را در قالب سؤالات متناوب ایجاد می‌نماید.

مشترکین همراه اول می‌توانند از 3 طریق در تحقیقات بازار سازمان‌ها شرکت نمایند:

  • 1.با شماره‌گیری کد USSD و شرکت در نظرسنجی سازمان موردنظر
  • 2.با نصب اپلیکیشن نظرسنجی و شرکت در نظرسنجی سازمان موردنظر
  • 3.ورود به سایت نظرسنجی و شرکت در نظرسنجی سازمان موردنظر

مشترکین همراه اول از هر روش که برای شرکت در نظرسنجی اقدام نمایند برای یکبار نظرات آن‌ها برای هر پکیج فعال ثبت می‌گردد. سازمان‌ها نیز می‌توانند از طریق پنل کاربری خود روند اجرای کمپین نظرسنجی خود را مشاهده نموده و گزارش‌گیری نمایند.

مزایا و کاربردها

  • شناخت صحیح بازار هدف و تعیین مخاطبان محصول
  • تعیین سیاست‌های بازاریابی و استفاده از عوامل قابل کنترل و خارج از کنترل بازار به بهترین وجه
  • کشف بازارهای جدید، گسترش موارد استفاده از محصولات یا خدمات فعلی
  • کاهش ریسک ناشی از تصمیمات نادرست
  • پیش‌بینی میزان عرضه و فروش آتی محصول و جلوگیری از نوسان تولید
  • توجه ویژه‌ به بُعد اجتماعی، روانی و عاطفی انسان‌ها در مصرف محصولات
  • ارتباط بهتر با مخاطبین
  • کمک به تصمیم‌گیری بهتر مدیران

همراه اول کسب وکار