اعلام شکایات

مکانیزم های ارتباطی جهت دریافت و ثبت و اطلاع رسانی درخواستها و شکایات مشترکین به شرح زیر می باشد:

 

.   مراکز تماس (شماره گیری از طریق تلفن ثابت با گرفتن شماره 09129990 و از طریق همراه شماره ی 9990) در تهران و کلیه شهرستانها
.   مراکز تلفن ثابت در تهران و کلیه شهرستانها
.   پرتال MCI
.   اداره ی رسیدگی به شکایات
 
شكايت:
 به بيان نارضايتي مرتبط با محصولات ،خدمات، نحوه پاسخگویی و حتی برخورد پرسنل شرکت ارتباطات سیار ایران و تمامی تامین کنندگان شركت ارتباطات سيار ایران يا فرآيند رسيدگي به شكايت هنگامي كه طبق استاندارد  ISO10002:2014   انتظار درست یا راه حلی تلويحي يا تصريحي وجود داشته باشد، گفته می شود .
 
لذا چنانچه در خواست جنابعالی در قالب تعریف فوق است فرم ذیل را تکمیل فرمائید ، در غیر اینصورت مشکل یا پیشنهاد خود را در قسمتهای دیگر ارتباط با ما مطرح فرمائید.
 
 
به منظور افزایش رضایتمندی و حفظ اطلاعات خصوصی شما مشترک گرامی ، در صورت اخذ ریز مکالمات موضوع از طریق یک پیامک اعلام می گردد . چنانچه صدور ریزمکالمات ، بدون اطلاع شما باشد ، می توانید با تکمیل همین فرم موضوع را جهت بررسی اعلام نمائید.
 

 

فرم ارسال شکایات و پیگیری