سوالات متداول - سيم کارت اعتباری

 

تاثیر یارانه ها بر روی قبوض تلفن همراه چگونه است ؟

1. عرضه سیم کارت اعتباری با 56 درصد تخفیف به قیمت  228،000 ريال
2. بسته های رویایی (GPRS) :هزینه های نزدیک به رایگان برای اینترنت همراه اول
3. بسته های پیام جند رسانه ای : ارسال MMS با تخفیف 70درصد فقط 30 تومان و افزایش ظرفیت تا 300 کیلوبایت
4. همراهان اول : با انتخاب 5 نفر می توانید از تخفیف 20 درصد هزینه تماسها استفاده نمایند.
5. 10 درصد تخفیف مکالمات در اعیاد مذهبی

 

پیگیری شارژهای 2000 تومانی ازکجا انجام می شود؟

مشترکین برای پیگیری کارت شارژهای مخدوش ( 20،000 ، 50،000 ، 100،000، 200،000 )ریالی می توانند به مراکز تلفن ثابت (تهران والبرز ) و ادارات مشترکین (سایر استانها ) با ارائه کارت شارژ مراجعه نمایند.

 

هزینه دایورت چگونه محاسبه می شود ؟

همانند هزینه مکالمه محاسبه می گردد ( درصورت تماس مشترک Aبا مشترك B و دایورت مشترک B به مشترك C، هزینه تماس مشترک A به B برای مشترک A ، و هزینه تماس مشترک B به مشترك C ، برای مشترک B محاسبه می گردد.)


مشترک درجایی علامت آنتن و همه امکانات برقراری تماس را دارد ولی درجایی دیگر یکدفعه آنتن می رود و علامت شبکه هم ندارد پیغام خاموش بودن می دهد مشکل چیست ؟

1. عدم پوشش شبکه
2. قدیمی بودن سیم کارت (TCI)

 

هزینه SMSو تعرفه های کشورهای مختلف چقدراست ؟

هزینه ارسال پیام کوتاه اعتباری :فارسی 106ريال و انگلیسی 264ريال برای هر صفحه بوده و هزینه ارسال پیام کوتاه از ایران به سایر کشورها نیز عیناً مطابق هزینه های ذکرشده می باشد.
 

هزینه خریداری سیم کارت ثریا و گوشی این سیم کارت ها چه میزان است ؟

- هزینه ثبت نام سیم کارت دایمی ثریا : 4،240،000 ريال که مبلغ 300،000 ريال برابر30 دلار هزینه سیم کارت و مابقی تضمین تلفن همراه می باشد.
- هزینه ثبت نام سیم کارت اعتباری ثریا :1،250،000ريال می باشد .
- 3 مدل گوشی برای استفاده موجود می باشد .
- مدل گوشی XO2510 قیمت 8،200،000 ريال
- مدل گوشی SJ2520 قیمت 1،400،000ريال
- مدل گوشی XT قیمت 1،410،000ريال
مشترکین برای دریافت سیم کارت اعتباری و تهیه گوشی می توانند به شرکت ارتباطات آسیا مراجعه نمایند.
آدرس : سهروردی شمالی خیابان آپادانا نبش کوچه رهبر پ1 شماره تلفن تماس :3- 88737760

 

مشکل خرید غیرحضوری سیم کارت چگونه برطرف می شود؟

متقاضی برای بررسی ثبت نام انجام شده ، به سایت همراه اول، خدمات مشترکین، ثبت نام سیم کارت، منوی پیگیری مراجعه و با وارد نمودن شماره کارت ملی و کدپستی نسبت به پیگیری اقدام و درصورت :
1.موفقیت آمیزبودن عملیات ثبت نام :با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و ارائه مدارک لازم (اصل وتصویرکارت ملی ،کدفعالسازی، شماره سریال) نسبت به دریافت سیم کارت اقدام نمایند.
2. درصورت عدم موفقیت درانجام ثبت نام : هزینه ثبت نام به حساب متقاضی اعاده میگردد.

 

شارژهای اینترنتی فوق العاده مشکل دارد درواقع مشخص نیست مشکل از همراه اول یا خیر؟

مشترکین می توانند برای خریداری شارژ به سایت همراه اول، خدمات مشترکین ، شارژسیم کارت، شارژ اینترنتی سیم کارت مراجعه و سپس از وارد نمودن شماره تلفن همراه و انتخاب مبلغ شارژ و نوع بانک ، متن داخل تصویر را وارد و روی دکمه تایید کلیک نمایند.
در صورتیکه اطلاعات وارد شده مورد تایید باشد روی گزینه ارسال کلیک و پس از ورود به سایت بانک ، با وارد نمودن شماره کارت ، رمز اینترنتی و شماره cvv2 و تاریخ انقضای کارت نسبت به پرداخت مبلغ اقدام نمایند .
- در صورتیکه پرداخت با موفقیت انجام شود سیم کارت بصورت مستقیم شارژمی گردد و رسید بانکی ، شماره سریال ارائه می گردد.
- درصورت عدم موفقیت در شارژ تلفن همراه و اختلال در شبکه ، هزینه شارژ از حساب مشترک کسر شده باشد مبلغ کسر شده به حساب مشترک اعاده می گردد.

 

صاحب خطی که فوت شده باشد و مادرش می خواهد خط را به نام خودش بزند چه باید بکند؟

1.مادرتنها ورثه باشد :
مادر متوفی با مراجعه به دفاترخدمات ارتباطی و ارائه مدارک لازم (گواهی حصر وراثت ، اصل و تصویر شناسنامه ، سیم فعال) نسبت به تنظیم سندنقل و انتقال اقدام نماید.
2.ورثه بیش از 1 نفر باشند:
2.1. وراث به دفتر خدمات ارتباطی مراجعه و با ارائه مدارک لازم (گواهی حصروراثت ، اصل وتصویرکارت ملی سیم کارت فعال، صورتحساب پرداختی آخرین دوره ) نسبت به تنظیم سند نقل و انتقال به نام مادر متوفی اقدام نمایند.
2.2. همه وراث به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه و نسبت به تنظیم وکالتنامه فروش اقدام نموده، وکیل برای تنظیم سندنقل و انتقال به نام مادر متوفی با ارائه مدارک لازم (گواهی حصروراثت ، ارائه اصل وکالتنامه فروش، اصل وتصویر کارت ملی وکیل نماینده ، سیم کارت فعال، صورتحساب پرداختی آخرین دوره ) در دفتر خدمات ارتباطی اقدام می¬نماید.

 

راه حل برطرف شدن پژواک صدا چیست؟

مشترک با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و شماره تلفن همراه و منطقه مربوطه را اعلام می نماید.

 

مشکلات ارسال پیامک و عدم آنتن دهی با وجود تشکیل پرونده حل نشده ، درحالی که نتیجه ای که اعلام کرده اند این است که مشکل برطرف شده پاسخگویی به مشترک چگونه انجام می شود؟

با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و شماره پیگیری را اعلام و علت عدم انجام را جویا شود.

 

 اگر قسمت اعلام اعتبار درخطوط اعتباری درکنارمبلغ علامت منفی گذاشته شود یعنی چه ؟

در یک مقطع زمانی به علت اختلال شبکه، مشترکین بدون انجام تمدید اعتبار نسبت به مکالمه اقدام نموده اند و سیستم بعد از رفع مشکل معادل هزینه مکالمات انجام شده ، از اعتبارمشترکین کسرنمود و درصورتیکه این مبلغ از اعتبارمشترک بیشتر باشد اعتبار مشترک منفی گردیده و با تمدید اعتبار این مشکل مرتفع خواهد گردید.

 

درمورد مشکل خریدهای غیرحضوری سیم کارت و کارت شارژ چگونه باید اقدام نمود؟

مشترکینی که سیم کارت خود را بصورت غیرحضوری خریداری نموده اند برای پیگیری می توانند به سایت همراه اول ، خدمات مشترکین ، ثبت نام سیم کارت، ثبت نام ، پیگیری مراجعه و با وارد نمودن شماره کارت ملی و کد پستی نسبت به پیگیری اقدام نمایند و در صورتیکه ثبت نام سیم کارت ناموفق بوده و هزینه ثبت نام از حساب کسر گردیده باشد مجددا" به حساب اعاده می گردد.
درصورت خریداری کارت شارژ توسط مشترک ، شارژ خریداری شده مستقیما" به اعتبار تلفن همراه افزوده می گردد و رسید بانکی و شماره سریال ارائه می گردد که توسط مشترک قابل پیگیری می باشد و در صورت عدم موفقیت در انجام عملیات ، مبلغ کسر شده به حساب مشترک اعاده می گردد.