راهنمای خرید شارژ اینترنتی


سوال 1- در صورتیکه در هنگام خرید شارژ اینترنتی پول از حساب کسر شود ولی تلفن همراه شارژ نشود چه کاری باید انجام داد؟
سوال 2- اگر اطلاعات مربوط به خرید در قسمت پیگیری موجود نبود چه کاری باید انجام داد؟


پاسخ ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎1: در صورتیکه پول از حساب شما کسر شد و تلفن همراه مورد نظر شارژ نگردید سیستم به گونه ای طراحی شده که در اولین فرصت ممکن ظرف مدت 48 ساعت در صورت کسر وجه از حساب حتما شارژ مربوطه بر روی خط مربوطه اعمال خواهد شد و جهت اطمینان در قسمت پیگیری شارژ اینترنتی می توان شماره سریال را دریافت کرد و در صورت نشان دادن شماره سریال، خرید شما موفق بوده است و حتما شماره تلفن همراه مورد نظر شارژ گردیده است.
 

چگونه خرید شارژم را از evoucher پیگیری کنم؟

در صورتی که بخواهید از صحت فرایند خرید اطمینان حاصل کرده با استفاده  از گزینه "پیگیری خرید شارژ" و درج  شماره تلفن همراه مورد نظر و شماره پیگیری خرید, نسبت به انجام این کار اقدام نمایید.

در صورتی که تمامی اطلاعات به صورت صحیح وارد شده باشند، با کلیک بر روی دکمه "جستجو" از وضعیت خرید خود آگاه می شوید: "عملیات شارژ با موفقیت انجام شده است" و در ادامه شماره سریال شارژ خریداری شده را مشاهده می نمایید . در صورت عدم صحت اطلاعات پیغام خطا نمایش داده می شود و باید اطلاعات وارد شده را اصلاح نمایید.‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎

 
 
 
 شماره تماس بانکها
   
ردیف
درگاه پرداخت
پاسخگو
تلفن
1
پرداخت الکترونیک سامان
اپراتور
021-84080
2
به پرداخت ملت
اپراتور
021-27312731
3
تجارت الکترونیک پارسیان
اپراتور
021-22661700-6
 

 پاسخ ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎۲: اگر اطلاعات مربوط به شارژ خریداری شده در قسمت پیگیری پس از ۴۸ ساعت از زمان خرید  موجود نبود خرید شما ناموفق بوده و وجه مربوطه از طرف بانک به حساب شما عودت داده خواهد شد. در صورتیکه ظرف دو هفته از تاریخ خرید وجه مربوطه به حساب شما برگشت داده نشد با شماره تلفنهای ذکر شده در جدول فوق ، تماس بگیرید.