فرم ارسال گزارشات مردمی
فرم ارسال گزارشات مردمی در خصوص کیفیت سرویس دهی شبکه تلفن همراه
مشترک گرامی: با تکمیل و ارسال این فرم به ما در بهبود ارایه خدمات کیفی شبکه یاری رسانید
تکمیل آیتم های * دار الزامی است

* نام و نام خانوادگی:
* شماره تلفن همراه:
* آدرس پست الکترونیکی جهت پاسخگویی:

آدرس محل موردنظر - لطفا دقیق تکمیل شود:
* استان: * شهرستان: روستا: منطقه:
بزرگراه: میدان: * خیابان اصلی: خیابان فرعی:
کوچه: کد پستی ده رقمی:
* نوع سیم کارت: اعتباری     دائمی
* در کدامیک از موارد زیر با اختلال مواجه هستید؟ - حداقل یک مورد انتخاب شود:
عدم آنتن دهی و پوشش شبکه
وجود آنتن و عدم امکان برقراری تماس
قطع تماس حین مکالمه
عدم امکان ارسال و دریافت پیامک
یکطرفه بودن ارتباط
پیغام های مکرر اشغال شبکه
عدم امکان تماس از سیم کارت های تلفن همراه با خطوط تلفن ثابت
عدم امکان تماس از خطوط تلفن ثابت با سیم کارت تلفن همراه
اکوی صدا (‌برگشت یا پژوام صدا ) در ارتباط با تلفن ثابت
خط روی خط با هم شنوایی
مشکل فوق در کدام محیط مشاهده می شود:      داخل ساختمان     خارج ساختمان     هر دو
* از چه تاریخی مشکل فوق را مشاهده کرده اید:      روز      ماه      سال
* در چه زمانی از شبانه روز با این مشکل مواجه هستید:     

گزارش مشکلات

 

مشترک گرامی

ارتباط مردمی پل ارتباطی مشترکین با اولین اپراتور شبکه تلفن همراه ایران و موثرترین روش گزارش دهی مشکلات موجود در شبکه می باشد. اگر در استفاده از سرویس های شبکه با اختلال هایی همچون عدم آنتن دهی شبکه، عدم امکان برقراری تماس یا ارسال پیامک و ... روبرو هستید می توانید از طریق فرم ذیل نسبت به ارسال آن اقدام نمایید.