باشگاه فیروزه ای(باشگاه مشتریان)

باشگاه فیروزه ای (باشگاه مشتریان)

باشگاه مشتریان همراه اول با نام باشگاه فیروزه ای در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان همراه اول و با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه، تقویت ارتباط تعاملی بین همراه اول و مشترکین جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر و افزایش رضایتمندی ایجاد شده است.

مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول با عضویت رایگان در باشگاه فیروزه ای، می توانند در ازای هر پرداخت و همچنین شرکت در برخی فعالیت ها نظیر دعوت از دوستان و ... امتیاز کسب نموده و از مزایای مختلف باشگاه مشتريان بهره مند گردند.

باشگاه فیروزه ای چگونه کار می کند؟

ثبت نام کنید

ثبت نام کنید

در باشگاه فیروزه ای ثبت نام کنید و
20 امتیاز ویژه دریافت کنید.

امتیازتان را افزایش دهید

امتیازتان را افزایش دهید

امتیاز خود را با پرداخت قبض دائمی یا افزایش اعتبار سیم کارت اعتباری و شرکت در فعالیت‌هایی‌ نظیر دعوت از دوستان و... افزایش دهید.

جایزه ببرید

جایزه ببرید

با استفاده از امتیازات جمع شده، از جوایز و مزایای مختلف باشگاه بهره مند شوید.

مزایای باشگاه فیروزه ای:

کسب امتیاز و تبدیل آن به بسته ها و هدایای ویژه

مشاهده امتیازات کسب شده و تراکنش های صورت گرفته در پنل کاربری

امکان شرکت در قرعه کشی ها

بهره مندی از تخفیفات ویژه محصولات و خدمات شرکت ها و فروشگاه های
تجاری و تفریحی طرف قرارداد با باشگاه فیروزه ای

اطلاع رسانی تخفیفات، سرویس های جدید، خبرها و وقایع باشگاه، از طریق پیامک یا پست الکترونیکی

نظرسنجی و استقبال از افکار و ایده های اعضاء

کسب امتیاز در باشگاه فیروزه ای:

افزایش امتیازات در باشگاه مشتریان بسادگی امکانپذیر است:


 

کسب امتیاز در باشگاه فیروزه ای

ردیف عنوان امتیاز
1 ثبت نام در باشگاه مشتریان برای مشتریان دائمی / اعتباری 20
2 شارژ سیم کارت توسط مشترکین اعتباری هر 1000 تومان معادل 1 امتیاز
3 پرداخت قبض مشترکین دائمی هر 1000 تومان معادل 1 امتیاز
4 ثبت نام سیم کارتهای دائمی جدید 50
5 ثبت نام سیم کارتهای اعتباری جدید 10
6 دعوت از دوستان برای عضویت در باشگاه مشتریان به ازای هر فرد 20 امتیاز

برای دریافت امتیاز مربوط به پرداخت قبض و خرید شارژ، باید به یکی از دو روش زیر اقدام نمایید:
1- با ورود به اپلیکیشن یا وب سایت همراه من، در بخش باشگاه فیروزه ای به صفحه «امتیازگیری» مراجعه نمایید.
2- کد *10*38# را شماره گیری و گزینه «امتیازگیری» را انتخاب نمایید.
لازم به ذکر است که امتیاز باشگاه فیروزه ای تنها تا 30 روز پس از پرداخت قبض یا خرید شارژ قابل دریافت می باشد.

ثبت نام در باشگاه فیروزه ای:

مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با طی مراحل ذیل در این باشگاه عضو شوند :
1 - مراجعه به اپلیکیشن یا پرتال همراه من به آدرس (my.mci.ir)
2 - با عضویت در همراه من، به طور خودکار عضو باشگاه فیروزه ای محسوب می شوید.

قوانین و مقررات باشگاه فیروزه ای

باشگاه مشتریان همراه اول با برند باشگاه فیروزه‌ای با هدف ارائه خدمات ویژه به مشترکین همراه اول ایجاد گردیده است. قوانین و مقررات ذیل، مجموعه قوانین حاکم بر باشگاه فیروزه‌ای می‌باشد و عضویت در باشگاه به معنی آگاهی و پذیرش این قوانین خواهد بود. بنابراین توصیه می‌گردد قبل از ثبت نام، اقدام به مطالعه این مجموعه قوانین نمایید. هرگونه تغییر در قوانین و مقررات باشگاه فیروزه‌ای در اختیار شرکت همراه اول بوده و پس از اعلام قوانین جدید و یا تغییر قوانین قبلی، قابل اجرا خواهد بود. بر اين اساس تنها مرجع اطلاع‌رساني رسمي تغييرات ياد شده، بخش قوانین باشگاه فیروزه‌ای در اپلیکیشن و سایت همراه من می باشد.

قوانین عمومی باشگاه

1 - تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با عضویت در اپلیکیشن و سایت همراه من، عضو باشگاه فیروزه‌ای محسوب می‌شوند.

2- کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی همراه اول می‌توانند عضو باشگاه فیروزه‌ای شده و از خدمات آن استفاده نمایند. برخورداری از جوایز و خدمات باشگاه فیروزه‌ای توسط مشترکین همراه اول که اتباع غیر ایرانی هستند امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۳- امتیازات کسب شده توسط اعضای باشگاه برای هر سیم‌کارت، قابل انتقال به سایر سیم‌کارت‌ها نمی‌باشد.

۴- امتیازات تخصیص داده شده به مشتریان توسط همراه اول، هیچ ارزش نقدی و ریالی نداشته و اعضای باشگاه نمی‌توانند مطالبه و ادعای قانونی برای دریافت وجه نقد در ازای امتیازات خود داشته باشند.

۵- با تغییر نام و واگذاری یک سیم‌کارت، عضویت در باشگاه فیروزه‌ای لغو و مانده امتیازات صفر می‌گردد. لذا مشترک جدید می‌بایست مجدداً برای عضویت در باشگاه فیروزه‌ای از طریق سامانه همراه من اقدام نماید.

۶- امکان اعمال تغییر، محدودیت و یا لغو برنامه وفاداری و جوایز توسط همراه اول، بدون اطلاع قبلی وجود دارد و پس از آن، اعضا از طریق کانال‌های ارتباطی از تغییرات و اصلاحات برنامه مطلع خواهند شد.

۷- دپس از عضویت مشترکین در باشگاه فیروزه‌ای، اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ای به ایشان در خصوص سرویس‌ها، جوایز، کمپین‌ها و کدهای تخفیف شرکای تجاری، از طریق سرشماره‌های باشگاه فیروزه‌ای (8047) و همراه اول صورت می‌پذیرد.

۸- در صورت هرگونه سوء استفاده‌ مشترک از حساب کاربری خود در باشگاه فیروزه‌ای و یا عملکرد مغایر با قوانین و مقررات همراه اول، شرکت ارتباطات سیار ایران می‌تواند بدون اعلام قبلی نسبت به لغو عضویت مشترک در باشگاه فیروزه‌ای اقدام نماید.

۹- تحویل کالای دیجیتال به مالک خط و پس از احراز هویت صورت می‌پذیرد.

10- امتیازات کسب شده توسط مشترک در هر سال، تا پایان سال بعد آن قابل استفاده است و پس از آن منقضی می‌شود. (به عنوان مثال تمامی امتیازات کسب شده در سال 96 در صورت عدم استفاده در پایان سال 97 منقضی می‌گردد.)

11- باشگاه مشتریان همراه اول، متعهد به حفاظت از حریم خصوصی اعضای خود است.

12- همراه اول در موارد زير مجاز به استفاده از اطلاعات شخصي جمع‌آوري شده از اعضای باشگاه مي‌باشد:

درصورتی‌ كه اعضا مشخصات يا رمز ثبت شده براي استفاده از خدمات باشگاه فیروزه‌ای را فراموش كرده باشند، همراه اول براي مشخص نمودن هويت و انجام همكاري‌هاي لازم مي‌تواند از اطلاعات ثبت شده استفاده نمايد.

برای فراهم نمودن خدمات مورد تقاضای اعضا.

اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ای به اعضا در مورد جوایز و خدمات ارائه شده در باشگاه فیروزه ای.

تحقيقات و مطالعات بازار براي طرح‌ریزی برنامه‌های بازاريابي جهت پاسخگویی به نیاز اقشار و بخش‌های مختلف مشترکین.

رضایت‌سنجی از مشترکین.

تماس با مشترکین.

در صورت نياز به استفاده از اطلاعات اعضاء در ساير موارد، همراه اول پيش‌تر رضايت اعضاء باشگاه را كسب خواهد نمود.

حریم خصوصی

1- باشگاه مشتریان همراه اول، متعهد به حفاظت از حریم خصوصی اعضای خود است.

2- با ثبت یا درخواست اطلاعات در این سایت، شما اجازه می دهید تا اطلاعات شما جمع آوری، استفاده و منتقل شود.

3- همراه اول در موارد زير مجاز به استفاده از اطلاعات شخصي جمع آوري شده مي باشد:

درصورتي كه مشخصات يا رمز ثبت شده براي استفاده از خدمات باشگاه فیروزه ای را فراموش كرده باشيد، همراه اول براي مشخص نمودن هويت شما و انجام همكاري هاي لازم مي تواند از اطلاعات ثبت شده استفاده نمايد.

اطلاع رسانی های مختلف از قبیل قبض موبایل، طرح های ویژه هر مشترک، مشمولیت های تخفیفی و غیره

تحقيقات و مطالعات بازار براي طرح ریزی برنامه های بازاريابي جهت پاسخگویی به نیاز اقشار و بخش های مختلف مشترکین

رضایت سنجی از مشترکین

تماس با مشترکین

در صورت نياز به استفاده از اطلاعات اعضاء در ساير موارد، همراه اول پيش تر رضايت اعضاء باشگاه را كسب خواهد نمود.

همین حالا با مراجعه به اپلیکیشن یا پرتال همراه من به آدرس (my.mci.ir) و ورود به بخش باشگاه فیروزه ای، از جوایز متنوع باشگاه بهره مند شوید.