باشگاه فیروزه ای(باشگاه مشتریان)

باشگاه فیروزه ای (باشگاه مشتریان همراه اول)

باشگاه مشتریان همراه اول با نام باشگاه فیروزه‌ای در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان همراه اول و با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه، تقویت ارتباط تعاملی بین همراه اول و مشترکین و افزایش رضایتمندی ایجاد شده است.
مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول با عضویت رایگان در باشگاه فیروزه‌ای، می‌توانند با هر بار پرداخت قبض یا خرید شارژ و همچنین شرکت در برخی فعالیت‌ها نظیر دعوت از دوستان، شتاب در پرداخت و ... امتیاز کسب کرده و از مزایای مختلف باشگاه مشتريان بهره‌مند گردند.

عملکرد باشگاه فیروزه ای؟

ثبت نام کنید

ثبت نام کنید

در باشگاه فیروزه ای ثبت نام کنید و
20 امتیاز ویژه دریافت کنید.

امتیازتان را افزایش دهید

امتیازتان را افزایش دهید

باپرداخت قبض، شارژ سیم کارت و... امتیاز خود را افزایش دهید.

جایزه ببرید

جایزه ببرید

با استفاده از امتیازات جمع شده، از جوایز و مزایای متنوع برخوردار شوید.

عضویت:

مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با طی مراحل ذیل در باشگاه مشتریان همراه اول عضو شوند:
۱ – عضویت در اپلیکیشن یا پرتال همراه من به آدرس (my.mci.ir)
۲ - با عضویت در همراه من، به طور خودکار عضو باشگاه فیروزه‌ای محسوب می‌شوید.

کسب امتیاز:

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که عضو باشگاه فیروزه‌ای هستند، می‌توانند به ازای موارد ذیل امتیاز کسب نمایند:

کسب امتیاز در باشگاه فیروزه ای
ردیف عنوان امتیاز
1 ثبت نام در باشگاه مشتریان 20
2 شارژ سیم کارت توسط مشترکین اعتباری هر 1000 تومان معادل 1 امتیاز
3 پرداخت قبض توسط مشترکین دائمی هر 1000 تومان معادل 1 امتیاز
4 شتاب در پرداخت (پرداخت قبض قبل از ششم هر ماه) 75
5 دعوت از دوستان برای عضویت در باشگاه مشتریان به ازای هر فرد ۲۰ امتیاز
6 ثبت نام سیم‌کارت‌های دائمی جدید 50
7 ثبت نام سیم‌کارت‌های اعتباری جدید 10
8 هدیه تولد 120

برای دریافت امتیاز مربوط به پرداخت قبض و خرید شارژ، باید به یکی از دو روش زیر اقدام نمایید:
1- ورود به بخش باشگاه فیروزه‌ای در اپلیکیشن یا وب سایت همراه من و انتخاب دکمه «امتیازگیری»
2- شماره‌ گیری کد دستوری *10*38# و انتخاب گزینه «امتیازگیری»

سایر امتیازات به صورت خودکار به امتیازات باشگاه فیروزه‌ای شما افزوده می‌شود. لازم به ذکر است امتیاز باشگاه فیروزه‌ای تنها تا ۳۰ روز پس از پرداخت قبض یا خرید شارژ قابل دریافت می‌باشد و پس از آن منقضی می‌گردد.
سیم‌کارت‌های جدید دائمی و اعتباری در صورتی از امتیاز ثبت نام برخوردار می‌گردند، که تا قبل از سه ماه از تاریخ فعالسازی سیم‌کارت، عضو باشگاه شوند.
در بخش امتیاز فعلی شما، مجموع امتیازاتی که مشترک تا کنون بدست آورده نمایش داده می‌شود. میزان امتیاز نمایش داده شده در این قسمت، امتیاز خام ضرب در ضریب همراهی به شرح زیر است:

ضریب همراهی در باشگاه فیروزه‌ای
ردیف تعداد سالهای همراهی ضریب همراهی
1 کمتر از 5 سال 1
2 بین 5 تا 10 سال 1/1
3 بیش از 10 سال 1/2

جوایز و مصرف امتیاز:

اعضای باشگاه فیروزه‌ای می‌توانند امتیازات خود را به جوایز زیر تبدیل نمایند:

  • بسته‌های متنوع اینترنت
  • بسته‌های متنوع مکالمه و پیامک
  • کدهای تخفیف محصولات و خدمات شرکت‌ها و فروشگاه‌های تجاری و تفریحی طرف قرارداد با باشگاه فیروزه‌ای
  • بازدید رایگان از مراکز تفریحی

اطلاع رسانی در خصوص تخفیفات، سرویس های جدید، خبرها و وقایع باشگاه، از طریق پیامک برای اعضا ارسال می‌گردد. همچنین لازم است برای دریافت جوایز به دو مورد زیر توجه شود:

  • امکان تغییر یا عودت بسته و بازگرداندن امتیاز پس از دریافت جایزه وجود ندارد.
  • در خصوص جوایزی که پرداخت نقدی دارند، امکان لغو سفارش محصولات و بازگرداندن هزینه پرداخت شده پس از خرید وجود ندارد.

قوانین و مقررات باشگاه فیروزه‌ای

  • باشگاه مشتریان همراه اول با برند باشگاه فیروزه‌ای با هدف ارائه خدمات ویژه به مشترکین همراه اول ایجاد گردیده است. قوانین و مقررات ذیل، مجموعه قوانین حاکم بر باشگاه فیروزه‌ای می‌باشد و عضویت در باشگاه به معنی آگاهی و پذیرش این قوانین خواهد بود. بنابراین توصیه می‌گردد قبل از ثبت نام، اقدام به مطالعه این مجموعه قوانین نمایید. هرگونه تغییر در قوانین و مقررات باشگاه فیروزه‌ای در اختیار شرکت همراه اول بوده و پس از اعلام قوانین جدید و یا تغییر قوانین قبلی، قابل اجرا خواهد بود. بر اين اساس تنها مرجع اطلاع‌رساني رسمي تغييرات ياد شده، بخش قوانین باشگاه فیروزه‌ای در اپلیکیشن و پرتال همراه من می‌باشد.
  • تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با عضویت در اپلیکیشن یا پرتال همراه من، عضو باشگاه فیروزه‌ای محسوب می‌شوند.
  • کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی همراه اول می‌توانند عضو باشگاه فیروزه‌ای شده و از خدمات آن استفاده نمایند. برخورداری از جوایز و خدمات باشگاه فیروزه‌ای توسط مشترکین همراه اول که اتباع غیر ایرانی هستند امکان‌پذیر نمی‌باشد.
  • امتیازات کسب شده توسط اعضای باشگاه برای هر سیم‌کارت، قابل انتقال به سایر سیم‌کارت‌ها نمی‌باشد
  • امتیازات تخصیص داده شده به مشتریان توسط همراه اول، هیچ ارزش نقدی و ریالی نداشته و اعضای باشگاه نمی‌توانند مطالبه و ادعای قانونی برای دریافت وجه نقد در ازای امتیازات خود داشته باشند.
  • با تغییر نام و واگذاری یک سیم‌کارت، عضویت در باشگاه فیروزه‌ای لغو و مانده امتیازات صفر می‌گردد. لذا مشترک جدید می‌بایست مجدداً برای عضویت در باشگاه فیروزه‌ای از طریق سامانه همراه من اقدام نماید.
  • امکان اعمال تغییر، محدودیت و یا لغو برنامه وفاداری و جوایز توسط همراه اول، بدون اطلاع قبلی وجود دارد و پس از آن، اعضا از طریق کانال‌های ارتباطی از تغییرات و اصلاحات برنامه مطلع خواهند شد.
  • پس از عضویت مشترکین در باشگاه فیروزه‌ای، اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ای به ایشان در خصوص سرویس‌ها، جوایز، کمپین‌ها و کدهای تخفیف شرکای تجاری، از طریق سرشماره‌های باشگاه فیروزه‌ای (8047) و همراه اول صورت می‌پذیرد.
  • در صورت هرگونه سوء استفاده‌ مشترک از حساب کاربری خود در باشگاه فیروزه‌ای و یا عملکرد مغایر با قوانین و مقررات همراه اول، شرکت ارتباطات سیار ایران می‌تواند بدون اعلام قبلی نسبت به لغو عضویت مشترک در باشگاه فیروزه‌ای اقدام نماید.
  • تحویل کالای دیجیتال به مالک خط و پس از احراز هویت صورت می‌پذیرد.
  • امتیازات کسب شده توسط مشترک در هر سال، تا پایان سال بعد آن قابل استفاده است و پس از آن منقضی می‌شود. (به عنوان مثال تمامی امتیازات کسب شده در سال 96 در صورت عدم استفاده در پایان سال 97 منقضی می‌گردد.)
  • باشگاه مشتریان همراه اول، متعهد به حفاظت از حریم خصوصی اعضای خود است.
  • همراه اول در موارد زير مجاز به استفاده از اطلاعات شخصي جمع‌آوري شده از اعضای باشگاه مي‌باشد:
  • درصورتي‌كه اعضا مشخصات يا رمز ثبت شده براي استفاده از خدمات باشگاه فیروزه‌ای را فراموش كرده باشند، همراه اول براي مشخص نمودن هويت و انجام همكاري‌هاي لازم مي‌تواند از اطلاعات ثبت شده استفاده نمايد.
  • برای فراهم نمودن خدمات مورد تقاضای اعضا.
  • اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ای به اعضا در مورد جوایز و خدمات ارائه شده در باشگاه.
  • تحقيقات و مطالعات بازار براي طرح‌ریزی برنامه‌های بازاريابي جهت پاسخگویی به نیاز اقشار و بخش‌های مختلف مشترکین.
  • رضایت‌سنجی از مشترکین.
  • تماس با مشترکین.
  • در صورت نياز به استفاده از اطلاعات اعضاء در ساير موارد، همراه اول پيش‌تر رضايت اعضاء باشگاه را كسب خواهد نمود.

همین حالا با مراجعه به اپلیکیشن یا پرتال همراه من به آدرس (my.mci.ir) و ورود به بخش باشگاه فیروزه ای، از جوایز متنوع باشگاه بهره مند شوید.