9990

مرکز تماس همراه اول به صورت شبانه روزی و ۷ روز هفته، از طریق ارتباط تلفنی، پست الکترونیکی، دورنگار و چت آنلاین پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان همراه اول می باشد.

۱- پاسخگویی تلفنی (شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و ۰۹۱۲۹۹۹۰ برای تماس با تلفن ثابت):

این مرکز به منظور ارائه خدمات مطلوب آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات بوده و انواع خدمات ذیل توسط کارشناسان پاسخگو و یا از طریق سامانه تلفنی (IVR) ارائه می گردد:

  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات و صورتحساب به مشتریان
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512اعلام وضعیت سیمکارت و علت قطع تلفن همراه
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیمکارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512اعلام نشانی و شماره تلفن ادارات و مراکز ارائه خدمات (مراکز تلفن ثابت،دفاتر ارتباطی و ICT) تمام نقاط کشور
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512راهنمایی مشترکین درباره چگونگی استفاده از رومینگ بین الملل، کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های جاری
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512فروش انواع Device های اینترنت همراه  ( بزودی )
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512راهنمایی مشترکین در خصوص نحوه فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512دریافت گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512قطع و وصل پیامکهای انبوه تبلیغاتی و پیامک های مبتنی بر محتوی

...

همچنین IVR دو زبانه (فارسی و انگلیسی) مرکز تماس همراه اول خدماتی به شرح ذیل را به مشترکین محترم ارائه می نماید:

  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512خدمات مالی (اعلام جزییات و پرداخت قبض پایان دوره و میان دوره، اطلاع از تعرفه ‏ها و ...)
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512دریافت اطلاعات، فعالسازی و غیرفعالسازی سرویسهای ویژه (اینترنت همراه، آوای انتظار، همراهان اول، پیامک تبلیغاتی، تماس بان و ...)
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512دریافت خدمات غیرحضوری (قطع و وصل خط، دریافت PIN و PUK، دریافت ریز مکالمات، تغییر رمز عبور)
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512اطلاع از اینترنت همراه (نوترینو)، خرید بسته‏ ها و اعلام مشکلات
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512شرکت در نظرسنجی و ارائه پیشنهادات و انتقادات
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512امکان شارژ TOP UP (مستقیم) بصورت دلخواه
  • https://www.mci.ir/documents/10124/52946404/tick/e24b2f13-134b-4be8-9fb2-b154bcd01404?t=1443082955512خروج از لیست سیاه (ویژه مشترکین اعتباری)

...

۲-پست الکترونیکی:

مشترکین محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات همراه اول به آدرس پست الکترونیکی (9990@mci.ir) ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

۳-دورنگار

مشترکین محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات همراه اول به دورنگار مرکز تماس همراه اول به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۹۰۰ ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

۴-چت آنلاین  ( از من بپرس )

این خدمت برای مشترکین محترم که به سامانه "همراه من" به آدرس (my.mci.ir) مراجعه می نمایند در دسترس بوده و پاسخگوی سوالات خواهد بود.