سوالات متداول بسته‌های سازمانی

تفاوت بسته های اختصاصی با بسته های اشتراکی در چیست؟
در بسته های اختصاصی هر بسته مختص به یک سیمکارت است. اما در بسته های اشتراکی یک بسته به صورت مشترک برای تعدادی سیمکارت تعریف می شود و تمامی آن سیمکارت ها می توانند از آن بسته استفاده کنند.

در صورت فعال بودن چند بسته برای مشترک، اولویت استفاده از آن به چه صورت است؟
در این گونه موارد ابتدا بسته ای که تاریخ انقضاء زودتری دارد در اولویت مصرف قرار می گیرد.

نحوه اطلاع از قیمت بسته های اختصاصی و اشتراکی به چه صورت است؟
مشتریان می توانند با ارائه درخواست خود به کارشناسان اداره فروش سازمانی و مذاکره در مورد نیازشان از بسته های متناسب با خواسته های خود مطلع شوند.

آیا محدودیتی برای فعال سازی انواع بسته ها بر روی سیمکارت های دائمی، اعتباری و دیتا وجود دارد؟
خیر، بسته های اشتراکی و اختصاصی می توانند بر روی تمامی سیمکارت ها فعال شوند.
 
نحوه فعال سازی بسته های اختصاصی و اشتراکی به چه صورت است؟
بسته های دیتا اختصاصی و اشتراکی پس از طی مراحل اداری و مالی از طرف همراه اول بر روی سیمکارت های اعلام شده فعال می-شوند و نیاز به اقدامی از طرف مشتری نیست.

آیا امکان خرید و فعال سازی چند بسته اشتراکی به صورت همزمان وجود دارد؟
بله، مشتریان می توانند چند بسته را به صورت همزمان خریداری کنند. در این حالت پس از شروع بسته اول سایر بسته ها به صورت رزرو در آمده و بلافاصله پس از اتمام بسته قبلی مورد استفاده قرار می گیرند.

آیا بسته های اختصاصی و اشتراکی به صورت خودکار تمدید می شوند؟
بسته های اختصاصی تمدید شونده دو شکل دارد:

1- تمدید شونده زمانی: پس از اتمام حجم بسته، تا شروع دوره زمانی بعدی تمدید نمی شود و با آغاز دوره بعد(مستقل از اتمام حجم یا باقی ماندن حجم) مجدداً تمدید خواهد شد.
2- تمدید شونده زمانی - حجمی: چنانچه قبل از پایان دوره زمانی، تمام حجم اختصاص یافته مصرف گردد، مجدداً بسته جدیدی با همان شرایط قبل فعال می شود. اما چنانچه تا پایان زمان دوره، حجم اختصاص یافته باقیانده باشد با آغاز دوره بعد بسته جدید فعال خواهد شد.

بسته های اشتراکی تمدید خودکار ندارند.

B2B Navigation