سوالات متداول

بخش سوالات متداول پرتال "همراه اول کسب و کار" به رایج‌ترین سوالات در زمینه محصولات و خدمات سازمانی همراه اول پاسخ می‌دهد. هریک از محصولات و خدمات، بخش سوالات متداول مختص خود را خواهد داشت. بدین‌ترتیب تمامی دغدغه‌ها و نگرانی‌های شما در مورد هر محصول به راحتی به ‌صورت آنلاین  برطرف خواهد شد. امید است به کمک این خدمت، با خیالی آسوده‌تر از محصولات و خدمات سازمانی همراه اول استفاده کنید.

 

 

سوالات متداول
 

1)  مزایای سیم‌کارت سازمانی نسبت به سیم‌کارت عادی چیست؟

سیم‌کارت‌های سازمانی به صورت یکجا و در صورت درخواست مشتری فعال شده و تحویل مشتری سازمانی می‌شود. این سیم‌کارت‌ها با امکان خرید انبوه و قیمت‌های ترجیحی به مشتریان سازمانی ارایه می‌شوند و از مزایای متعددی از جمله قابلیت ثبت مالکیت سیم‌کارت‌ها به نام سازمان، امکان ارایه شماره‌های متوالی و قابلیت اعمال محدودیت تماس برخوردار هستند. به علاوه امکان صدور صورت­حساب تجمیعی برای این نوع سیم­ کارت­ها وجود دارد.

2)  سیم‌کارت‌های سازمانی از نوع دائمی هستند یا اعتباری؟

سیم‌کارت‌های سازمانی می‌توانند از هر دو نوع دائمی (با ودیعه و بدون ودیعه) یا اعتباری باشند.

 

·   سیم ­کارت دائمی با­ودیعه

این نوع سیم­ کارت­ ها از ابتدای راه ­اندازی شبکه ارتباطات سیار در سال 73 تا­کنون به مشتریان همراه اول عرضه شده است. مالکان این سیم ­کارت­ ها به دلیل مبلغ تضمین یا ودیعه­ ای که نزد شرکت ارتباطات سیار ایران به هنگام خرید سیم کارت به امانت قرار می­ دهند، می­ توانند از خدمات همراه اول شامل تماس صوتی، پیامک و ... استفاده کرده و صورت­ حسابشان را در پایان دوره پرداخت نمایند. بدیهی است میزان استفاده ریالی از خدمات این نوع سیم­ کارت­ ها با توجه به مبلغ ودیعه، بیشتر از سیم کارت­ های دائمی بدون ودیعه است.

 

·   سیم­ کارت سازمانی بدون ­ودیعه

این نوع سیم ­کارت­ ها فاقد تضمین اولیه هستند و برای مشتری در پایان دوره تا سقف مکالمات و خدمات 350,000 ریال صورت­حساب صادر می­ شود. مشتریان این نوع سیم­ کارت­ ها در صورت تمایل می­ توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و دریافت صورت­حساب افزایش بستانکاری، سقف اعتبار مکالمه طی دوره خود را افزایش دهند. دارندگان این نوع سیم ­کارت‌ها نیز می­ توانند از انواع خدمات همراه اول شامل تماس صوتی، پیامک و ... استفاده نمایند.

·   سیم­ کارت اعتباری

مشتریان این نوع سیم­ کارت‌ها می­ توانند با شارژ حساب خود تا سقف اعتبار موجود از کلیه خدمات شبکه همراه اول استفاده نمایند.

3)  شرایط لازم برای دریافت سیم‌کارت سازمانی چیست؟

درخواست بایستی از سوی یک سازمان و یا شرکت صورت گرفته و مدارک توضیح داده شده، ارایه شوند.

4) هر سازمان تا چند عدد سیم ­کارت می­ تواند خریداری نماید؟

در حال حاضر محدودیتی بر روی تعداد خرید سیم­ کارت سازمانی اعمال نگردیده و سازمان­ها می­ توانند به هر  میزان سیم کارت خریداری نمایند.

5)  از چه روش‌هایی می‌توان سیم‌کارت سازمانی تهیه کرد؟

از دو طریق: در صورت درخواست بیش از 50 عدد سیم‌کارت سازمانی، لازم است سازمان‌ها درخواست خود را در قالب نامه و با سربرگ سازمان، همراه با اطلاعات تماس به واحد بازاریابی سازمانی همراه اول ارسال نمایند. چنانچه سازمان درصدد تهیه حداکثر 50 عدد سیم‌کارت سازمانی باشد، لازم است نماینده شرکت با در دست داشتن مدارک ذیل به یکی از فروشگاه‌های محصولات سازمانی در تهران و یا شهرستان­ها مراجعه نماید.

 

×   تصویر آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت   

×   کد اقتصادی و شناسه ملی

×   اصل معرفی‌نامه فرد مراجعه­ کننده به‌عنوان نماینده تام ­الاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضا مجاز

×   تصویرکارت ملی نماینده شرکت

×   آدرس و کد­پستی سازمان

 

6) آیا می‌توان از طریق ثبت­ نام اینترنتی، سیم‌کارت سازمانی خریداری کرد؟

خیر در حال حاضر امکان خرید اینترنتی سیم‌کارت‌های سازمانی وجود ندارد، لیکن مشتریان سازمانی می­ توانند سفارشات خود را به صورت  آن­لاین از طریق وب­ سایت همراه اول ثبت نمایند.

7) آیا در هنگام خرید سیم‌کارت‌های سازمانی امکان انتخاب شماره وجود دارد؟

این موضوع به میزان شماره‌های آزاد بستگی دارد. در صورت موجود بودن، این امکان به مشتریان سازمانی ارایه می­ شود.

8) مدت زمان لازم برای فعال­سازی سیم­ کارت­ های سازمانی چه زمانی است؟

سیم­ کارت­ های سازمانی به صورت فعال شده، در زمان خرید به مشتریان سازمانی ارایه می­­ شوند.

9) چگونه می ­توان با فروش سازمانی همراه اول تماس گرفت؟

با شماره­ تلفن­های 81715500- 021 و ایمیل سازمانی b2b@mci.ir

 

همراه اول کسب وکار