سوالات متداول شبکه خصوصی مجازی موبایل (MVPN)

 آیا امکان انتخاب نوع محصول و فعال‌سازی یا غیر فعال‌سازی به‌صورت فردی وجود دارد؟

خیر، پیش از فعال‌سازی محصول، لیست سیم‌کارت‌های سازمان به همراه نوع محصول انتخابی برای هر سیم‌کارت از سازمان دریافت شده و محصول به‌صورت گروهی توسط همراه اول فعال می‌شود. غیر فعال‌سازی نیز توسط هر کاربر ممکن نبوده و بنا به درخواست سازمان صورت می‌گیرد. به‌این‌ترتیب که در صورت اعلام درخواست غیر فعال‌سازی محصول برای تعدادی از شماره‌ها از سوی سازمان، غیر فعال‌سازی محصول برای شماره‌های مذکور انجام شده و اطلاع‌رسانی در قالب پیامک  به هر کاربر ارسال می‌شود.

 

درصورتی‌که برخی سیم‌کارت‌ها در طول مدت‌زمان قرارداد اضافه شوند، محصول چه مدت برای آنها فعال خواهد بود؟

مدت‌زمان اتمام قرارداد برای تمامی سیم‌کارت‌ها یکسان و مطابق تاریخ قید شده در قرارداد، برای همه کاربران ثابت و تا پایان مدت قرارداد خواهد بود.

 

هزینه استفاده از سرویس برای هر سیم‌کارت چه میزان است؟

بر اساس نوع محصول انتخابی، متغیر است.

 

درصد تخفیف اعلام‌شده به کدام تماس‌ها و پیامک‌ها تعلق می‌گیرد؟

این تخفیف ویژه مکالمات و پیامک‌های داخل گروه سازمانی، در ساعات اداری (تعریف‌شده توسط نماینده سازمان) روز‌های کاری (به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی)  بوده و هزینه سایر ارتباطات با تعرفه عادی محاسبه می‌شود.

 

در صورت استفاده از این محصول، هزینه مکالمه و پیامک خارج از گروه، خارج از شبکه همراه اول و خارج از کشور به چه صورت محاسبه می‌شود؟

تماس‌ها و پیامک‌ها به خارج از شبکه و خارج از کشور با تعرفه عادی محاسبه می‌شوند.

 

چنانچه کاربران در خارج از کشور از رومینگ استفاده کنند آیا امکان استفاده از نرخ ترجیحی وجود دارد؟

خیر، در این صورت هزینه مکالمات و پیامک‌ها با تعرفه عادی محاسبه می‌شود.

 

آیا با تغییر تعداد سیم‌کارت‌ها در طول قرارداد، درصد تخفیف طرح تخفیفی تغییر می‌کند؟

خیر، درصد تخفیف بر اساس تعداد سیم‌کارت‌های اعلام‌شده در ابتدای قرارداد تعیین می‌شود و تا پایان قرارداد ثابت خواهد بود.

 

آیا امکان افزودن،حذف شماره جهت فعال‌سازی و یا غیرفعال‌سازی سرویس برای برخی از شماره‌ها وجود دارد؟

بله، برای افزودن شماره لازم است لیست شماره‌های مورد نظر اعلام شده و از طریق فرم مربوط به افزودن شماره، در سیستم آپلود شود. برای حذف شماره نیز لازم است با رویه‌ای مشابه، از طریق فرم مربوط به حذف شماره اقدام شود.

 

نحوه محاسبه و پرداخت هزینه‌ها چگونه است؟

هزینه راه‌اندازی بسته‌ها پیش از فعال‌سازی توسط سازمان به‌صورت گروهی از طریق صورتحساب راه‌اندازی برای تمامی شماره‌ها پرداخت می‌شود. پس از پرداخت وجه توسط سازمان، بسته‌ها فعال خواهند شد. در ماه‌های قراردادی بعدی نیز، در ابتدای هر ماه شمسی هزینه استفاده از سرویس در صورتحساب سازمانی ماهیانه لحاظ و به سازمان اعلام می‌شود. 

 

در صورت اعمال تغییرات احتمالی در تعداد شماره‌ها، سازمان هر ماه چگونه از هزینه ماهیانه قابل پرداخت مطلع می‌شود؟

مبلغ ماهیانه قابل پرداخت در ابتدای هر ماه شمسی با اعمال تغییرات ناشی از افزودن و حذف شماره محاسبه و در صورتحساب سازمانی ماهیانه لحاظ می‌شود. سازمان موظف است در مهلت پرداخت مشخص شده صورت‌حساب ماهیانه را پرداخت کند.

برای مثال، چنانچه درخواست افزودن چند شماره و حذف چند شماره دیگر توسط سازمان اعلام شود، از ابتدای ماه شمسی بعد که صورتحساب ماهیانه بعدی صادر می‌شود، تغییرات هزینه‌ای ناشی از افزودن/ حذف در صورتحساب لحاظ می‌شوند.

 

پرداخت صورت‌حساب‌های ماهیانه از چه راه‌هایی امکان‌پذیر است؟

امکان پرداخت از طریق مراجعه حضوری به بانک، پرداخت با دستگاه‌های عابر بانک و همچنین پرداخت اینترنتی فراهم است (در آینده پرتال نیز به سایر کانال‌های ارتباطی افزوده خواهد شد.)

 

آیا برای پرداخت صورتحساب راه‌اندازی سرویس مهلت زمانی مشخصی وجود دارد؟ چه مدت؟

خیر، مهلت زمانی مشخصی برای پرداخت صورتحساب راه‌اندازی وجود ندارد و هر زمان سازمان نسبت به پرداخت آن اقدام نموده و وصولی در سیستم مشاهده شود، اولین فعال‌سازی سرویس انجام خواهد شد.

 

درصورتی‌که سازمان در مهلت مقرر صورت‌حساب ماهیانه خود را پرداخت ننماید چه خواهد شد؟

چنانچه سازمان صورتحساب ماهیانه را تا موعد مقرر پرداخت نکند، اگر موعد تمدید ماهیانه سرویس پیش از مهلت پرداخت صورتحساب باشد، سرویس در روز اتمام مهلت پرداخت صورتحساب قطع خواهد شد. همچنین چنانچه موعد تمدید ماهیانه سرویس پس از مهلت پرداخت صورتحساب باشد، سرویس در موعد تمدید ماهیانه خود قطع می‌شود.

 

در چه صورتی سرویس قطع خواهد شد؟

چنانچه پرداخت صورتحساب ماهیانه سازمانی در موعد مقرر خود انجام نشود، این سرویس قطع خواهد شد. به پاسخ سوال 13 مراجعه شود (موعد پرداخت صورتحساب متناسب با نوع سازمان متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر به سند راه‌اندازی تجاری صورتحساب سازمانی مراجعه شود).

 

چنانچه سازمان پرداخت صورتحساب ماهیانه را با تأخیر انجام دهد وصل مجدد سرویس چه موقع انجام خواهد شد؟

فعال‌سازی مجدد سرویس بلافاصله پس از رؤیت وصولی صورتحساب ماهیانه در سیستم انجام شده و سرویس تا پایان ماه قراردادی مهلت استفاده خواهد داشت (به‌اندازه روزهایی که تأخیر در پرداخت وجود داشته، سرویس معلق بوده و مهلت اتمام سرویس تمدید نمی‌شود.)

 

همراه اول کسب وکار