اخبار

کد خبر: 2206 15 آذر 1397 09:00 تعداد بازدید: 1570

موفقیت اپراتور اول در مدیریت منابع انسانی

همراه اول تندیس «سیمین» مدیریت منابع انسانی در جایزه استاندارد ۳۴۰۰۰ را کسب کرد.

موفقیت اپراتور اول در مدیریت منابع انسانی
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در ارزیابی دومین دوره جایزه مدیریت منابع انسانی، موفق شد بالاتر از سایر شرکت های حوزه ارتباطات کشور، تندیس «سیمین» این جایزه را دریافت کند.
آیین اختتامیه دومین جایزه استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی، چهارشنبه ۱۴ آذر ماه، همزمان با سومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی با حضور جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و جمعی از مدیران کشوری، مدیران و اساتید حوزه مدیریت منابع انسانی کشور در دانشگاه تهران برگزار و به برترین شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی جوایزی به تناسب سطح بلوغ مدیریت منابع انسانی آنها، اهدا شد.
در بین شرکت هایی که در این جایزه ارزیابی شدند، شرکت ارتباطات سیار ایران و شرکت صنعتی هنکل، موفق شدند بالاتر از سایر شرکت ها تندیس سیمین دریافت کنند.
مدل استاندارد۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی ایجاد شده است تا بتواند بطور یکپارچه و منسجم همه فرایندهای منابع انسانی را آسیب شناسی و اثر بخشی آنها را ارزیابی و سازمان‌ها را در جهت استقرار و ارتقای آنها یاری کند. بر اساس مدل ۳۴۰۰۰ می ‌توان وضعیت موجود مدیریت منابع انسانی را بررسی کرد. در این مدل پروژه‌ ها، بهبود یافته و زمینه توسعه آنها فراهم می شود. همچنین فرایندهای منابع انسانی استاندارد و یک فرهنگ متعالی و کمال را در سازمان ایجاد می کند.
شایان ذکر است که تقسیم بندی امتیازات در استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی، به گونه ای است که ۲۰۰۰۰ امتیاز آن به سطوح بلوغ فرایندی و ۱۴۰۰۰ امتیاز آن نیز به بررسی نتایج و نگرش های کارکنان درخصوص متغیرهای بنیادین منابع انسانی همچون «رضایت شغلی»، «تعهد سازمانی»، «ماندگاری و عدم تمایل به ترک خدمت»، «سلامت و بهداشت روانشناختی»، «اعتیاد به کار» و... تعلق دارد.

بازگشت به خبرها

http://mci.ir/-8F3UNZ