سامانه شناسایی و ارزیابی کیفی تامین کنندگان کالا و خدمات

بسمه تعالی

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در نظر دارد در راستای افزایش کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده، بانک اطلاعات تأمین کنندگان خود را توسعه دهد؛ حمایت و استفاده حداکثری از توانمندی تولید کنندگان و متخصصان داخلی یکی از اهداف مهم این ساماندهی می باشد.
از کلیه شرکت های متقاضی همکاری، اعم از اینکه تاکنون با شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) سابقه همکاری داشته یا نداشته اند دعوت می شود ضمن ثبت اطلاعات، به معرفی سوابق کاری خود در زمینه های فعالیت مورد نیاز شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)  بپردازند.
برای تکمیل فرم های مورد نظر، ملاحظه و رعایت موارد زیر ضروری می باشد:

  • این سامانه برای دریافت اطلاعات ساختاری و کاری کلیه فروشندگان و تولید کنندگان کالا و ارائه دهندگان خدمات طراحی شده و برای ذکر واژه ای کامل در این خصوص از کلمه "تأمین کننده" استفاده شده است.
  • تأمین کنندگان برای ثبت نام و تکمیل اطلاعات مورد نیاز می بایست ابتدا نسبت به ایجاد حساب کاربری خود اقدام نموده و پس از فراهم آوری مستندات مورد نیاز، در قالب شش مرحله اطلاعات مورد نیاز را کامل و مستندات مورد نظر را به صورت الکترونیکی الصاق (Upload) کنند. حساب کاربری تأمین کنندگان مختلف بر اساس کد اقتصادی معتبر وارد شده، تفکیک و تأیید می گردد و کد اقتصادی وارد شده قابل تغییر نمی باشد؛ بنابراین لازم است ورود 12 رقم کد اقتصادی با دقت انجام شده و درخواست متقاضیانی که کد اقتصادی نامعتبر وارد نمایند یا کد اقتصادی وارد شده ایشان با تصویر گواهینامه الصاق شده تطابق نداشته باشد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
  • مراحل ثبت اطلاعات در سامانه پیش رو شامل شش مرحله به شرح زیر می باشد:

1-    ثبت اطلاعات عمومی شرکت
2-    ثبت اطلاعات مدیران ارشد شرکت
3-    ثبت اطلاعات منابع انسانی شرکت
4-    ثبت اطلاعات مربوط به امکانات و نمایندگی های شرکت
5-    ثبت اطلاعات توانمندی های مالی و مدیریتی شرکت
6-    ثبت سوابق کاری شرکت

  • اطلاعاتی که می بایست در فرم ها وارد شوند به قرار زیر است:

-    مشخصات کامل شرکت شامل نام، ماهیت، شماره ثبت، شهرستان محل ثبت، تاریخ تأسیس، موضوع اساسنامه، دامنه فعالیت، کد اقتصادی، شناسه ملی، نشانی دفتر مرکزی، تلفن، دورنگار و پست الکترونیک شرکت
-    مشخصات فردی و سازمانی مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره، صاحبان امضاء، مدیر بازرگانی و نفرات رابط در دفتر مرکزی شرکت با همراه اول و مسئولین شعب (نمایندگی ها)
-    تعداد، نوع استخدام، مدرک تحصیلی و وضعیت بیمه کارکنان شرکت
-    اطلاعات مربوط به امکانات و نمایندگی ها و توانمندی های مالی و مدیریتی شرکت
-    اطلاعات مربوط به سوابق قراردادهای شرکت در پنج سال اخیر، شامل نام خریدار، شماره قرارداد، تاریخ شروع قرارداد، موضوع قرارداد (موضوع خرید)، مبلغ قرارداد
-    ثبت سوابق کاری و اختراعات شرکت

  • تصویر مستنداتی که می بایست ضمن تکمیل اطلاعات به طور جداگانه در قالب pdf الصاق شوند به قرار زیر است:

-    لیست بیمه کارکنان شرکت در دو ماه آخر
-    چارت سازمانی شرکت با ذکر نفرات هر بخش
-    اسناد فضاهای اداری، کارگاهی، تولیدی، انباری و سایر فضاهای تحت مالکیت و یا اجاره شرکت (در صورت وجود)
-    سند یا روزنامه رسمی افتتاح هر شعبه و یا نمایندگی اعطا شده
-    سند هر نمایندگی اخذ شده
-    سند هر تفاهم نامه منعقد شده
-    ترازنامه
-    صورت گردش وجوه نقد
-    صورت عملکرد سود و زیان
-    گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده
-    گواهینامه ثبت مؤدیان مالیاتی
-    گواهینامه رتبه بندی از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری
-    صفحات مهم هر قرارداد که حاوی نام خریدار، شماره قرارداد، تاریخ شروع قرارداد، موضوع قرارداد (موضوع خرید)، مبلغ قرارداد و امضاء طرفین می باشد
-    مستندات تحویل قطعی موضوع هر قرارداد (PAC، FAC و یا مفاصاحساب).
-    رضایت نامه خریدار برای هر قرارداد
-    گواهینامه ثبت اختراع

* توجه: 
ثبت اطلاعات روی سامانه در  شش صفحه انجام می شود که تکمیل هر صفحه دارای محدودیت زمانی 20 دقیقه می باشد. 
در هر صفحه، ورود اطلاعات در بخش های ستاره دار اجباری می باشد؛ بدیهی است عدم ورود اطلاعات در این بخش ها مانع از ذخیره اطلاعات و ادامه روند ثبت نام خواهد شد.
برای تکمیل اطلاعات فیلدهای موجود، حتی المقدور از copy متن از سایر فایل ها استفاده نشود.
در مرحله ششم و در بخش ثبت سوابق عقد قرارداد، الزاماً فقط قراردادهای منعقده در پنج سال اخیر (حداکثر 20 مورد) را ثبت نمایید.
فایل های الصاقی می بایست از نوع pdf بوده و دارای حجمی کمتر از 5 مگابایت باشند.
اکیداً توصیه می گردد در فواصل زمانی مناسب، اطلاعات خود را بروزرسانی نمایید.
خواهشمند است در صورت وجود هرگونه پیشنهاد یا نظر اصلاحی، موارد را به پست الکترونیک tamin@mci.ir ارسال نمایید.

  • در این سامانه قریب به 115 زمینه فعالیت برای همکاری با تأمین کنندگان پیش بینی شده است که مشاهده لیست کامل آنها در پایین همین صفحه میسر می باشد. تأمین کنندگان در ضمن تکمیل اطلاعات قراردادهای خود در مرحله ششم می بایست زمینه های فعالیت مرتبط با موضوع هر قرارداد (حداکثر پنج مورد) را نیز انتخاب نمایند. عدم تطبیق زمینه فعالیت با موضوع قرارداد رؤیت شده در تصویر صفحات مهم اصل قرارداد، به منزله عدم وجود سابقه کاری در آن زمینه فعالیت تلقی خواهد شد. همچنین تأمین کنندگانی که در یک زمینه فعالیت دارای قرارداد مشخص نبوده ولی در آن زمینه توانمند می باشند، می توانند در مرحله ششم و در بخش ثبت علاقه مندی و توانمندی در زمینه های فعالیت فاقد قرارداد، در این خصوص اعلام آمادگی نمایند.