فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی انواع تامین کنندگان کالا و/یا خدمات

بسمه تعالی

به صفحه فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی انواع تامین کنندگان کالا و خدمات خوش آمدید؛ لطفاً قبل از ادامه به موارد زیر توجه فرمایید:

1- ابتدا نسبت به جمع آوری اطلاعات زیر اقدام فرمایید:

1-1-مشخصات کامل شرکت شامل نام، ماهیت، شماره ثبت، نام اداره ثبت، سال تاسیس، موضوع اساسنامه، کد اقتصادی، شناسه ملی، نشانی دفتر مرکزی، تلفن، دورنگار و پست الکترونیک شرکت. همچنین می بایست فایل (در فرمت JPEG و یا PDF) حاوی چارت سازمانی شرکت با ذکر نفرات هر بخش  نیز آپلود شود.

2-1-مشخصات کامل نفر رابط با شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) شامل نام، نام خانوادگی، تلفن و پست الکترونیک.

3-1-مشخصات کامل مدیران ارشد شرکت (مدیر عامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره و مدیر بازرگانی) شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره ملی، مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی. همچنین هر از یک مدیران ارشد شرکت می بایست متنی را حداکثر در 10 جمله از سوابق و توانمندی های خود ارائه نمایند. بدیهی است چنانچه شخصی دارای بیش از یک سمت باشد، می بایست برای هر سمت اطلاعات خواسته شده را جداگانه ارائه نماید.

4-1-اطلاعات مربوط به تعداد و اسامی صاحبان امضاء. همچنین می بایست نحوه قطعی شدن امضاء به طور کامل و با ذکر جزئیات و موارد خاص آن تشریح شود.

5-1-اطلاعات مربوط به پرسنل در استخدام دائم و مقطعی شرکت شامل تعداد و مدرک تحصیلی هر یک از آنها و تعداد پرسنل مشمول لیست ماهیانه بیمه.  همچنین می بایست فایل اسکن شده (در فرمت JPEG و یا PDF) آخرین لیست ماهیانه بیمه نیز آپلود شود؛ بدیهی است در صورت عدم آپلود آن، فرض می شود که لیست بیمه ای وجود ندارد.

6-1-اطلاعات مربوط به فضاهای در اختیار شرکت (اداری، کارگاهی، تولیدی، انبار و سایر) شامل متراژ و نوع مالکیت هر کدام و جمع متراژ کلیه املاک جز دارایی شرکت و قیمت میانگین هر متر مربع آن. همچنین می بایست فایل اسکن شده (در فرمت JPEG و یا PDF) سند مربوط به هر فضای در اختیار نیز آپلود شود.

7-1-اطلاعات مربوط به شعب و یا نمایندگی های اعطا شده (در صورت وجود) شامل نام، نشانی و تلفن هر شعبه و یا نمایندگی اعطا شده و  نام، نام خانوادگی و تلفن همراه مسئول هر شعبه و یا نمایندگی اعطا شده. همچنین می بایست فایل اسکن شده (در فرمت JPEG و یا PDF) سند یا روزنامه رسمی افتتاح هر شعبه و یا نمایندگی اعطا شده نیز آپلود شود.

8-1-اطلاعات مربوط به نمایندگی های اخذ شده (در صورت وجود) شامل نام، ماهیت، نشانی، تلفن و پایگاه اینترنتی هر نمایندگی اخذ شده و همچنین نام، نام خانوادگی، تلفن و پست الکترونیک نفر رابط با هر نمایندگی اخذ شده. همچنین می بایست فایل اسکن شده (در فرمت JPEG و یا PDF) سند اعطای هر نمایندگی نیز آپلود شود.

9-1-اطلاعات مربوط به تفاهم نامه های عقد شده (در صورت وجود) شامل موضوع هر تفاهم نامه و نام، نشانی، تلفن و پایگاه اینترنتی شرکت طرف هر تفاهم نامه و همچنین نام، نام خانوادگی، تلفن و پست الکترونیک نفر رابط با هر شرکت طرف تفاهم نامه. همچنین می بایست فایل اسکن شده (در فرمت JPEG و یا PDF) سند هر تفاهم نامه نیز آپلود شود.

10-1-اطلاعات مربوط به توانمندی مالی شرکت شامل میزان سرمایه ثبت شده در اساس نامه و میزان نقدینگی که شرکت می تواند در صورت لزوم به مدت شش ماه برای پروژه های خود هزینه نماید. همچنین می بایست اطلاعات مربوط به نسبت سرمایه در گردش و فایل های حاوی مستندات مربوط به ترازنامه، صورت گردش وجوه نقد و صورت عملکرد سود و زیان هر شرکت بر اساس صورت های مالی آخرین سال مالی آپلود شوند (در فرمت JPEG و یا PDF).

11-1-اطلاعات مربوط به رتبه بندی شرکت در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری شامل رتبه و حوزه فعالیت. همچنین می بایست علاوه بر آپلود گواهینامه مربوط به این رتبه بندی، گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده و گواهینامه ثبت مودیان مالیاتی نیز آپلود شوند (در فرمت JPEG و یا PDF).

2-شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) جهت استفاده بهینه از توانمندی های تامین کنندگان کالا و خدمات، موضوعات خرید مورد نیاز خود را به بیش از 70 زمینه فعالیت تفکیک کرده است که هر متقاضی می تواند یک و یا چند زمینه فعالیت را که در آنها دارای تجربه و سوابق کاری بوده و یا توانمندی انجام آنها را در خود می بیند، انتخاب نماید. چنانچه در هر زمینه فعالیت انتخاب شده، متقاضی دارای سابقه و یا سوابق عقد قرارداد می باشد، می بایست برای هر زمینه فعالیت به طور جداگانه اطلاعات مربوط به حداکثر پنج قرارداد برتر خود را در پنج سال اخیر ارائه نماید. این اطلاعات شامل نام خریدار، موضوع خرید، تاریخ شروع قرارداد، مبلغ قرارداد، شماره قرارداد و وضعیت فعلی قرارداد بوده و برای هر قرارداد متقاضی می بایست  مستندات مربوط به فقط همان قرارداد را (همانند صفحات مهم اصل قرارداد، رضایت نامه مشتری و غیره) در قالب یک فایل PDF جمع آوری نموده و آپلود نماید. بدیهی است در صورت عدم آپلود این فایل، فرض بر آن است که متقاضی در پنج سال گذشته دارای سابقه عقد قرارداد در آن زمینه فعالیت نمی باشد.

3. ثبت اطلاعات تنها زمانی امکان پذیر است که ابتدا متقاضی ثبت نام اولیه نموده و یک نام کاربری و رمز عبور دریافت کند. با در اختیار داشتن این نام کاربری و رمز عبور، متقاضی می تواند در طی حداکثر یک هفته به ثبت اطلاعات خود بپردازد.

 

 

 

تکمیل اطلاعات ثبت نام اولیه