غذاهای رژیمی

با اشتراک در این سرویس 2 پیامک حاوی طرز تهیه اغذیه رژیمی را دریافت می کنید. این سرویس ثبت نامی بوده و با ارسال کد فعالسازی به شماره کوتاه 2050 مشترک سرویس می شوید.

 

 

 
نحوه فعالسازی
   
ردیف
کد فعالسازی فارسی
کد فعالسازی لاتین
1
رژيمي
RZHM
 
 
نحوه غیر فعالسازی
   
ردیف
کد غیرفعالسازی فارسی
کد غیر فعالسازی لاتین
1
رژيمي خاموش
Off RZHM
 

 

تعرفه سرویس :
تعرفه این سرویس به ازای هر پیامک  دریافتی 350 ریال می باشد.
نمونه محتوای دریافتی:

1.       کوفته رژیمی: لپه را از شب قبل خیس کنید و با کمی آب بپزید.برنج را نیز جداگانه پخته و به همراه لپه ها چرخ کنید، بعد سبزیها را که کاملا ریزخورد کرده اید به همراه آرد نخودچی و ادویه جات به لپه و برنج چرخ شده اضافه کنید و کاملا ورز دهید تا آماده شود.آنها را گلوله گلوله کرده و وسطشان را در صورت تمایل آلوچه یا مغز گردو بگذارید و در قابلمه ی مناسب قرار دهید.
حال گوجه و آب را مخلوط کرده و بگذارید خوب بجوشد تا به سسی نه چندان سفت تبدیل شود، این سس را روی کوفته ها بریزید و قابلمه را روی شعله ی ملایم بگذارید تا آرام آرام پخته شود و جا بیفتد .همراه روغن زیتون میل کنید.

2.       کدو با آویشن: در یک تابه متوسط روغن زیتون و کره بریزید و با حرارت ملایم آنها را کاملا به حالت مایع شناور درآورید. سپس پیاز و جعفری و نمک را اضافه کنید و تا حدی که نرم شوند به آنها حرارت دهید ولی مواظب باشید به حد سرخ شدن نرسند.حال قطعات خرد شده کدوبه همراه سر آنها (در صورت تمایل) را به مخلوط اضافه کرده و به مدت 15 الی 20 دقیقه طبخ کنید. پس از این مدت میتوانید محصول را با ریختن کمی آویشن خشک شده روی آن سرو کنید.

توضیحات مختصر:

کدو با آویشن: در یک تابه متوسط روغن زیتون و کره بریزید و با حرارت ملایم آنها را کاملا به حالت مایع شناور درآورید. سپس پیاز و جعفری و نمک را اضافه کنید