• home_header
  • b2b-top-button

تناسب اندام

 

با اشتراک این سرویس روزانه 1 پیامک حاوی نکات تناسب اندام را دریافت می نمایید. این سرویس ثبت نامی بوده و با ارسال کد فعالسازی به شماره کوتاه 2050 مشترک سرویس می شوید.
 
 
نحوه فعالسازی
   
ردیف
کد فعالسازی فارسی
کد فعالسازی لاتین
1
وزن
FT
 
 
نحوه غیر فعالسازی
   
ردیف
کد غیرفعالسازی فارسی
کد غیر فعالسازی لاتین
1
وزنخاموش
FT Off
 
تعرفه سرویس :
تعرفه این سرویس به ازای هر پیامک  دریافتی 500 ریال می باشد.
نمونه محتوای دریافتی:
 
1.      اينکه زمان گرسنگي خود را بدانيد خيلي مهم است. ببينيد واقعا چه زماني گرسنه هستيد؟ هر زماني که احساس کرديد گرسنه هستيد غذا بخوريد، نه اينکه هر وقت و هر ماده غذايي که نزديک‌ دست‌‌تان بود يا به شما تعارف کردند، بخوريد. به دنبال علايم گرسنگي باشيد. از خود‌تان بپرسيد آيا واقعا گرسنه‌ام؟
2.      اگر عادت داريد شب‌ها هم بعد از شام چيزي بخوريد، مواد کم‌کالري را انتخاب کنيد. گاهي اوقات اتفاق مي‌‌افتد که افراد بدون فکر و طبق عادت، شب‌ها بعد از شام هله هوله مي‌‌خورند. بهتر اين است که خودمان را به خوردن ميوه عادت دهيم. خوردن چيپس، پفک و انواع هله هوله ها بعد از شام، زماني که همه دورهم نشسته‌اند و در حال ديدن تلويزيون هستند، در چاق شدن‌ بسيار موثر است
 
 

© تمامی حقوق این پرتال محفوظ و در اختیار شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) دارای شماره پروانه 100/1100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

Copyright 1999 — 2018 MCI.IR All rights reserved.