نظر سنجی پورتال خدمات مبتنی بر محتوا

این پرسشنامه برای بررسی نظرات شما مشترکین گرامی در خصوص پرتال تهیه شده است. شما با شرکت در این نظر سنجی علاوه بر یاری ما در خصوص بهبود پرتال می توانید در قرعه کشی این نظر سنجی که شامل 20 عدد کارت اینترنت 3 ماهه 5 گیگا بایت همراه اول به همراه اشتراک ماهیانه رایگان در یکی از نرم افزارها به انتخاب خودتان شرکت نمایید.

جنسیت
سن
تحصیلات
مشترک کدام اپراتورها هستید؟ (می توانید چند گزینه را انتخاب نمایید)
از کدام سیم کارت همراه اول استفاده می کنید؟
تا به حال چه میزان از خدمات ارزش افزوده همراه اول استفاده کرده اید؟
چه میزان به پرتال همراه اول مراجعه می کنید؟
چه میزان به بخش خدمات ارزش افزوده پرتال همراه اول مراجعه می کنید؟
لطفا نظرات خود را در خصوص هر یک از موارد ذیل مشخص کنید :

کاربری و استفاده از پرتال خدمات ارزش افزوده همراه اول برای من راحت است .

پرتال نسبت به سایر روشها(مثل تماس با 9990، تبلیغات تلویزیونی، شبکه های اجتماعی و...) مرا بیشتر در خصوص خدمات ارزش افزوده راهنمایی می کند.

چگونگی دسترسی به بخش خدمات ارزش افزوده در پرتال اصلی همراه اول در جای مناسبی قرار داده شده است .

از نظر من واژه خدمات ارزش افزوده واژه مناسبی برای نامگذاری خدمات ارائه شده است.

از نظر من یافتن اطلاعات مورد نیاز برای اکثر افراد در پرتال خدمات ارزش افزوده به راحتی فراهم شده است.

خدمات ارزش افزوده ای را که انتظار دارم، در پرتال می بینم.

راهنمایی کافی برای رفع مشکلات من در پرتال خدمات ارزش افزوده وجود دارد .

مفهوم توضیحات ارائه شده در مورد هریک از خدمات ارزش افزوده برای من کاملا روشن است .

واژه های استفاده شده در ذیل خدمات ارزش افزوده (مانند خدمات پیامکی، نرم افزار ,…)، دسته های خدمات را به خوبی معرفی می کند.

از نظر من پرتال خدمات ارزش افزوده از طراحی جذابی برخوردار است.

من در مشاهده پرتال خدمات ارزش افزوده روی تبلت، موبایل و... مشکلی ندارم .

از نظر من بخش ارزش افزوده پرتال همراه اول نسبت به سایر اپراتورهای موبایل جذابیت های بیشتری دارد .

من استفاده از پرتال خدمات ارزش افزوده را به سایر مشترکین همراه اول پیشنهاد می کنم .

از دیدگاه شما اصلی ترین ضعف های موجود در پرتال خدمات ارزش افزوده همراه اول کدام یک از ابعاد زیر است؟ لطفا 3 مورد اصلی را انتخاب کنید