عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی

برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی، مشترکین می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند:

1 – ارسال عدد «1» به «8999»
2 – شماره گیری کد دستوری *8999#
3 – تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990
 
 
 
 

1. مشترکین می توانند با ارسال عدد 1 به سرشماره 8999، نسبت به قطع سرویس پیام تبلیغاتی خود اقدام نمایند.

2. پيامك های اطلاع رساني اپراتور و اطلاع رساني سرويس هاي پايه و باند پهن همراه اول، پیامک های تبليغاتی محسوب نمی شوند. بنابراین درصورت قطع سرویس پیام تبلیغاتی، مشترکین این نوع پیام ها را دریافت خواهند نمود.

3. برخي مشتركين به واسطه عضويت در باشگاهي خاص يا ارائه شماره خود به فروشگاه ها از اين مبادي پيامك تبليغاتي دريافت مي كنند كه در اين خصوص نيز اپراتور دخالتي ندارد.