پیامگیر صوتی همراه اول (VMS)

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول!

 از این پس می توانید سرویس پیامگیر صوتی خود را از طریق سامانه جامع خدمات همراه اول با استفاده از روش های زیر به صورت رایگان فعال نمایید:
 
.     شماره گیری *10*241#
     ارسال 241 به سرشماره 10
 
به این ترتیب تماس های بدون پاسختان به شماره 09912 انتقال یافته و همراه اول با ارسال پیامک از سرشماره 09912 شما را از وجود پیام صوتی جدید آگاه می کند.شما می‏توانید با شماره 09912 تماس گرفته و پیام های صوتی خود را بشنوید.
 
ویژگیهای پیامگیر صوتی همراه اول
 
· شمامی توانید با استفاده از روش های فوق، پیامگیر صوتی خود را در حالت عدم پاسخگویی به تماس (No-answer)فعال نمایید.به این ترتیب درصورت عدم پاسخگویی، تماس های دریافتی شما به شماره 09912 انتقال می یابند.
· درصورتیکه فرد تماس گیرنده پس از اتصال به پیامگیر صوتی، برایتان پیام گذاشت. پیامکی از سرشماره09912ارسال شده و وجود پیام صوتی جدید را به شما اطلاع می دهد.
· درصورتیکه فرد تماس گیرنده پس از اتصال به پیامگیر صوتی پیامی نگذارد. پیامکی از سرشماره 10082 برایتان ارسال شده و وجود یک تماس بی پاسخ را به شما اطلاع می دهد.
·   شما می توانید از خط خود با شماره 09912 تماس گرفته و پیام های جدید خود را شنیده و یا پیام های خود را مدیریت نمایید.
·   درصورتیکه به سیم کارت خود دسترسی نداشته باشید، می توانید با استفاده از سایر خطوط همراه اول با شماره 09913 تماس گرفته و پس از وارد نمودن کلمه عبور، پیام های صوتی خود را دریافت کنید.
توجه: شما می توانید با شماره 09912 تماس گرفته و برای پیامگیر صوتی خود، کلمه عبور تعیین نمایید.
 
قوانین و شرایط کلی
 
· شما می توانید، سرویس پیامگیر صوتی خود را تنها با استفاده از روش های ذکرشده (از طریق سامانه جامع خدمات) فعال و غیرفعال نمایید. به عبارت دیگر فعال سازی و غیرفعال سازی ازطریق دفاتر خدمات ارتباطی و یا درگاه پیامکی09912، امکان پذیر نمی باشد.
·  پیامگیر صوتی همراه اول به صورت پیش فرض درحالت عدم پاسخگویی به تماس (No-answer) فعال می شود. شما می توانید با استفاده از تنظیمات گوشی، تماس های خود را در حالت های دیگر همچون دردسترس نبودن(Unreachable) ، مشغول بودن شماره (Busy) و ... به 09912 انتقال دهید.
· پیامگیر صوتی همراه اول صرفا بر روی شماره 09912 فعال می شود و درصورتیکه با استفاده از تنظیمات گوشی پیامگیر صوتی خود را بر روی شماره هایی به جز شماره فوق الذکر فعال نمایید، نمی توانید پیام های صوتی خود را دریافت کنید.
· درصورتیکه سرویس تماس بان خود را فعال نموده باشید، می توانید به صورت همزمان سرویس پیامگیر صوتی خود را نیز فعال نموده و از مزایای این سرویس ها به ترتیب درحالت های دردسترس نبودن(Unreachable) و عدم پاسخگویی به تماس (No-answer) بهره مند شوید.
· درصورتیکه سرویس انتقال تماس خود را از طریق شماره گیری *10*243# و یا ارسال کد 243 به سرشماره 10غیرفعال نمایید، فعال‏سازی سرویس پیامگیر صوتی با موفقیت انجام نمی شود.
·   دریافت پیام صوتی هزینه ای نداشته ولی شنیدن پیام با هزینه ای معادل هزینه تماس درون شبکه ای خواهد بود.