خدمات ویژه مشتریان CIP - جدید
mci-pages-sharing
مشتریان بر اساس کارکرد شش ماهه شامل مکالمه، اینترنت و پیامک (به جز رومینگ) در هر فصل بررسی می شوند و واجدین شرایط به شرح زیر در یکی از سطوح جواهر، الماس، پلاتین، طلا، نقره و برنز به عنوان مشتری CIP در نظر گرفته میشوند.
سطح / میانگین مبلغ کارکرد 6 ماهه
بالاتر از 1 میلیون و 200 هزار تومان
بین 1 میلیون تا 1 میلیون و 200 هزار تومان
بین 800 هزار تومان تا 1 میلیون تومان
بین 600 هزار تومان تا 800 هزار تومان
بین 400 هزار تومان تا 600 هزار تومان
بین 200 هزار تومان تا 400 هزار تومان
که از سگمنت CIP خارج شدهاند ارائه میشود.
- سرویس سیم کارت رزرو (پشتیبان):
سرویس سیمکارت پشتیبان همراه اول این امکان را برای مشتریان CIP فراهم میکند که در صورت مفقودی یا سوختن سیمکارت (حتی در خارج از کشور)، بدون نیاز به مراجعه حضوری، سیمکارت خود را تنها با تماس با شماره 9990 فعال کنند.
نحوه استفاده از سیمکارت پشتیبان:
- تماس با شماره 9990
- انتخاب گزینه سرویس و بستهها
- انتخاب گزینه فعالسازی سیمکارت
توجه: در صورت تماس از خارج از کشور و استفاده از رومینگ بینالمللی، ابتدا باید پیششماره 0098 را شمارهگیری فرمایید.
نکات مهم:
- شخصیسازی: سیمکارت پشتیبان صرفاً برای شماره تلفن همراه شما تعریف میشود. بنابراین، از در اختیار گذاشتن آن به دیگران خودداری کنید.
- مسئولیت: هرگونه سوءاستفاده از سیمکارت پشتیبان بر عهده شما خواهد بود.
- فعالسازی سریع سیمکارت بدون مراجعه حضوری
- وصل شدن به مرکز تماس اختصاصی مشتریان CIP با شماره گیری 9990
- ارائه خدمات در محل رایگان
- اولویت در دریافت خدمات در محل
- افزایش سقف قطع اعتبار میاندوره مشتریان خوش حساب (مشمول طرح اعتبار دهی) تا سقف 3 میلیون تومان
- بیمه سرقت تلفن همراه
ارائه بسته های ویژه اینترنت:
- هدف از این سرویس ارائه بستههای اینترنت خاص برای مشتریان ارزشمند همراه اول می باشد که تنها توسط این گروه قابل رویت و خریداری خواهد بود.
- در این سرویس با توجه به الگوی مصرف اینترنت هر مشترک در سه ماهه اخیر دو نوع بسته مختلف به ایشان پیشنهاد می شود:
- الف) بسته های حجیم (این بسته های نقدی حجیم بوده و قابلیت رزرو شدن ندارد.)
- ب) بسته های تمدید شونده ( این بسته های ماهیانه با اتمام حجم یا زمان بسته بصورت خودکار تمدید می شوند و قابلیت رزرو شدن را دارند.)
- در این سرویس با توجه به الگوی مصرف اینترنت هر مشترک در سه ماهه اخیر، 2 بسته هدف مختص وی پیشنهاد می شود که این بسته ها بصورت نقدی از طریق شماره گیری کد دستوری *1000*23# و فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن همراه من برای هر مشترک قابل خریداری هستند و قابلیت رزرو شدن ندارد.
- بسته های اینترنت خریداری شده بصورت همزمان با سایر بسته های اینترنت مشترک، برای وی فعال می گردد. لذا در صورتیکه مشترک دارای بسته ای با تمدید خودکار می باشد پیشنهاد می گردد نسبت به لغو تمدید خودکار اقدام نماید.
معرفی سرویس ابر همراهی:
" ابرهمراهی" سرویس ذخیره سازی ابری است که میتوان در آن فایلهای خود را ذخیره، دسته بندی و سازماندهی کرده و آنها را با دیگران به اشتراک گذاشت.
بدین ترتیب دسترسی به اطلاعات در هر زمان و با سرعت و امنیت بالا امکان پذیر است. از این سرویس می توان به منظور پشتیبان گیری از تمامی فایل ها، رفع مشکل کمبود حافظه تلفن همراه و رایانه، جلوگیری از حذف و ازبین رفتن فایل ها و اشتراک گذاری فایل های حجیم با دیگران بهره برد. اشتراک فایل با تولید لینکهای عمومی و اختصاصی، مدت دار و بدون تاریخ انقضاء، با محدودیت دانلود و یا بدون محدودیت دانلود امکانپذیر است.
از ویژگیهای این سرویس میتوان به کارایی عالی، قیمت بسیار مقرون به صرفه، امنیت بالا و امکان گزارشگیری متنوع اشاره کرد.
نحوه اطلاع رسانی و درگاه ارتباطی:
- تماس با مرکز تماس 9990
- از طریق پیامک
نکات:
- کلیه مشتریان دائمی و اعتباری بر اساس میانگین کارکرد ماهانه میتوانند به عنوان مشتری CIP در نظر گرفته شوند.
- ملاک انتخاب مشتریان اعتباری میزان کارکرد آنان میباشد.
- تغییر مالکیت تلفن همراه موجب خروج از لیست مشتریان CIP میشود.
معرفی خدمت پوشش بیمه سرقت گوشی تلفن همراه:
خدمت پوشش بیمه سرقت گوشی تلفنهمراه به هر علت به مشترکین سگمنت CIP ، ارائه میگردد تا ایشان بتوانند از زمان صدور بیمهنامه و به مدت یک سال از پوشش بیمه سرقت (به هر علت) برای گوشی تلفنهمراه خود استفاده نموده و در صورت وقوع و رخداد سرقت، در چارچوب پوشش بیمهنامه صادرهشده از جبران خسارت وارده بهرهمند گردند.
شرایط بیمه نامه:
- مشتریان CIP با مراجعه به باشگاه مشتریان بخش طرح ها و جوایزو با کسر 20 امتیاز از مجموع امتیازات خود ، میتوانند کد فعالسازی این سرویس به صورت رایگان را دریافت نمایند.
- شروع اعتبار بیمه نامه از زمان دریافت پیامک حاوی شماره بیمه نامه به مدت یکسال میباشد.(ثبت درخواست اولیه ملاک نیست)
- ﻓﺮﺍﻧﺸﻴﺰ ﺧﺴﺎﺭﺕ ﺳﺮﻗﺖ 5٪ ﻗﻴﻤﺖ ﺭﻭﺯ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ (ﺩﺭ ﻣﻘﻄﻊ ﻭﻗﻮﻉ ﺣﺎﺩﺛﻪ) ﻳﺎ ﻗﻴﻤﺖ ﻣﻨﺪﺭﺝ ﺩﺭ ﺑﻴﻤﻪﻧﺎﻣﻪ، ﻫﺮ ﻛﺪﺍﻡ ﻛﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.
- ﺧﻄﺮﺍﺕ ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ شامل: ﭘﻮﺷﺶ ﺳﺮﻗﺖ ﻛﻠﻲ به هر علت ﺷﺎﻣﻞ (ﻛﻒﺯﻧﻲ، ﻗﺎﭖﺯﻧﻲ ﻭ ﺯﻭﺭﮔﻴﺮﻱ) ﻭ ﺷﻜﺴﺖ ﺣﺮﺯ است.
- حد غرامت گوشی تحت پوشش بر اساس سگمنت های مختلف مشتریان ارزشمند تعیین میشود و در پیامک بیمه نامه صادر شده ارسالی اطلاع رسانی میگردد.
- صرفاً گوشیهای ثبتشده در سامانه همتا قابلیت صدور بیمهنامه را دارند.
- تنها در صورتی مشترک مشمول دریافت این خدمت میشود که گوشی تلفنهمراه در سامانه همتا بهنام وی ثبت شده باشد.
نحوه اطلاع رسانی و درگاه ارتباطی:
- تماس با مرکز 9990