تماس با ما و پشتیبانی
وب نما
تماس با ما و پشتیبانی
mci-pages-sharing
تلفن پشتیبانی و مرکز تماس مشتریان همراه اول:
- از طریق خط همراه اول 9990 - از طریق تلفن ثابت 09129990
- 09129999900
- مشترکین محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات همراه اول به آدرس پست الکترونیکی (9990@mci.ir) ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.
- تهران - کاووسیه - بزرگراه کردستان - خيابان ونک - پلاک 90 - برج همراه
- 1991954168
- سامانه پیامکی: 89930
- تلفن گویا:02181714545
- herasat@mci.ir
نمایندگی ها و مراکز فروش
موارد بیشترهمراه من
مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند با استفاده از سامانه همراه من، به خدمات مختلف همراه اول به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند و از طریق منوی پشتیبانی/ از من بپرس، از سرویس پشتیبانی چت آنلاین بهرمند شوند.
سامانه همراه من
دریافت اپلیکیشن روش های ثبت شکایت:
- تماس با مرکز تماس همراه اول به شماره 9990
- مراجعه حضوری به مراکز تلفن ثابت در تهران و مراکز مخابراتی در شهرستان ها
- ارسال ایمیل به (9990@mci.ir)
- اپلیکیشن همراه من بخش از من بپرس
- ارسال فکس به شماره 09129999900
دریافت شکایت و ارسال کد رهگیری:
پس از ثبت شکایت در سامانه شکایات، شماره شکایت (شماره تیکت) از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مشترک ارسال می گردد.
بررسی شکایت:
در این مرحله پس از بررسی سوابق و مدارک مرتبط با شکایت مشترک، در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ارائه توضیحات با مشترک تماس گرفته میشود.
حل شکایت:
پس از بررسی شکایت مشترک، اقدامات لازم در خصوص حل و فصل و پاسخگویی به شکایات توسط کارشناسان اداره رسیدگی به شکایات و یا از طریق واحدهای مرتبط صورت می گیرد.
ارسال پاسخ شکایت:
نتیجه بررسی شکایات توسط کارشناسان، از طریق پیامک به اطلاع مشترک رسانده می شود.
دریافت بازخورد مشترک:
کارشناسان اداره رسیدگی به شکایات نظر مشترک نسبت به پاسخ ارسال شده را از طریق تماس تلفنی و یا سامانه پیامکی دریافت می نمایند.
- نکته: مشترکین در هر مرحله از فرآیند رسیدگی به شکایت می توانند با تماس با شماره 9990 و یا مراجعه حضوری به مراکز تلفن ثابت در تهران و یا مراکز مخابراتی در شهرستان ها نسبت به پیگیری شکایات خود اقدام نمایند.