mci-dynamic-faq
نیاز به راهنمایی دارید؟
mci-pages-sharing
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.
دسته بندی ها:
سئوالات متداول
جهت ثبت درخواست ترابرد به همراه اول می توانید از روش های زیر اقدام نمایید:
- مراجعه به سایت همراه اول
- ثبت سرویس خدمت در محل (همراه یار)
- مراجعه حضوری به فروشگاه ها و دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول
- ارتباط با کارشناسان پاسخگو از طریق یکی از درگاه های ارتباطی مرکز تماس همراه اول
جهت لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت می توانید از روشهای ذیل اقدام نمایید:
- شماره گیری کد دستوری
- شماره گیری کد دستوری
در نظر داشته باشید در صورت لغو تمدید خودکار بسته اینترنت و عدم رزرو بسته جدید و فعال بودن سرویس اینترنت تعرفه آزاد، پس از پایان رسیدن بسته اینترنت، مصرف اینترنت با نرخ تعرفه آزاد محاسبه می گردد.
جهت فعالسازی سرویس محدودیت مکالمه می توانید از روش های زیر اقدام نمایید:
- شماره گیری کد دستوری
- مراجعه به حساب کاربری «همراه من»، منو خدمات
پس از فعالسازی سرویس محدودیت مکالمه بر روی خط، از طریق تنظیمات تماس گوشی می توانید اقدام به انتخاب حالت مورد نظر (تماس های خروجی و تماس های ورودی) نمایید.
با انجام محدودیت مکالمه و اعمال انسداد تماس خروجی، پیامک های خروجی نیز مسدود شده و با انسداد تماس های ورودی، پیامک های ورودی نیز مسدود می شوند.
در صورتی که مشترکی بسته فعال داشته باشد، اگر اقدام به فعالسازی بسته دیگری نماید، بسته جدید برای وی رزرو می گردد. به این معنی که پس از اتمام بسته فعلی (حجم یا زمان)، بسته رزرو برای وی فعال خواهد شد؛ لازم به ذکر است امکان فعالسازی همزمان بسته های ساعت مشخص، نامحدوده شبانه و مدار فیروزه ای با سایر بسته های اینترنت وجود دارد.
هزینه خرید سیم کارت دیتا 10,000 تومان و دارای 5,000 تومان اعتبار اولیه می باشد.
"در حال حاضر سیم کارت دیتا ارائه نمی گردد."
جهت لغو بسته اینترنت رزرو می توانید از روش های زیر اقدام نمایید:
- شماره گیری کد دستوری
- شماره گیری کد دستوری
در نظر داشته باشید فقط امکان لغو رزرو بسته هایی که از طریق "کسر از اعتبار" و یا "بر روی صورتحساب" تهیه شده باشند وجود دارد و لغو رزرو بسته هایی که با کارت بانکی و یا کیف پول خریداری شده اند وجود ندارد.
با مراجعه به سایت همراه اول، منو مناطق تحت پوشش می توانید از جزییات آن آگاه شوید.
- ابتدا کد دستوری *10*2422# یا *10*043# را شماره گیری نمایید.
- سپس عدد 1 را واردنمایید.
- سپس شماره مقصد را وارد نمایید.
- درصورتیکه شماره مقصد همراه اولی باشد، پیامکی برای شماره مقصد ارسال میشود تا انتقال مکالمه را تایید نماید و در صورت تایید مشترک مقصد، تماس منتقل میشود.
- در صورت غیر همراه اولی بودن(خطوط ثابت و خطوط سایر اپراتورها) بدون دریافت تاییدیه مکالمه انتقال پیدا کند.
با استفاده از سرویس محدودیت مکالمه می توانید متناسب با نیاز خود کلیه تماس های خروجی، تماس های ورودی، تماس های خروجی بین الملل و ... را مسدود نمایید. با فعالسازی سرویس محدودیت مکالمه، علاوه بر تماس ها، محدودیت بر روی پیامک ها نیز انجام می شود.
هزینه سرویس محدودیت مکالمه ماهانه 600 تومان می باشد.
در صورتی که سن مالک سیستمی خط به سن قانونی (18 سال) برسد در صورت یوسیم بودن سیم کارت، به صورت خودکار سیم کارت انارستان به سیم کارت عادی تبدیل می شود و به صورت پیش فرض می توانید از اینترنت و بسته های متنوع آن استفاده نمایید.
در صورت عدم امکان استفاده از اینترنت عادی کافیست یک بار سرویس اینترنت خط را از طریق شماره گیری کد دستوری غیرفعال و مجددا فعال نمایید.
جهت افزایش سقف قطع میاندوره می توانید کد دستوری را شماره گیری نمایید.
برای انتقال اعتبار می توانید از روش های ذیل اقدام نمایید:
- شماره گیری کد دستوری
- مراجعه به حساب کاربری «همراه من»
- تماس با سامانه اطلاع رسانی 9990، انتخاب کلید1 (خدمات مالی) سپس کلید6 (انتقال شارژ)
بسته های اینترنت آلفا+ یک ماهه (30 روزه) که از طریق "کسر از شارژ" و یا "بر روی صورتحساب" فعال شده باشند به صورت خودکار تمدید می شوند.
در صورت عدم تمایل به تمدید خودکار بسته اینترنت، می توانید قبل از اتمام زمان یا حجم بسته اقدام به لغو تمدید خودکار بسته نمایید.